HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Minä se täällä taas huomeni huutelen :)
Kohta töihin. Kuinka mahtavaa, taas perjantai ja viikonloppu edessä :xmas:

Onko viikonlopun suunnitelmia ?
Meillä ei kummosta, sunnuntaina leffaan :)

Huomenta.
Pee-pee-perjantai...siinäpä se.

Viikonlopun suunnitelmia:
-tänään kaupassakäyntiä töiden jäläkeen
-jotain äkkiruokaa perheelle
-teen huomiset hampurilaissämpylät
-pesen loput ikkunat
-loppuehtoo ollaan vaan
Lauantai:
-ehkä kierrellään kirpputoreja Joensuussa
-käydään kullan siskon perheen luona
-kotona kukin kokoaa itselleen juuri sellaisen hampurilaisen kun tahoo
-saunaan ja olelilua
Sunnuntai:
-ollaan vaan

Huomenta!

Miulla ei yhtä jänniä suunnitelmia kuin sunnieella, tänään aamuvuoroon ja la ruokakauppaan ja ois kavereilla illanistujaiset..su tod.näk. vaan möllöillään kotona sit, ellei mennä käymään mummolassa.

Huomenta!

Meillä tiedossa ensin pakollinen puistoilu, sit lounas ja sit porukalla kauppaan. Otetaan naapurista lainalapsi mukaan ja mennään ostamaan viikonlopun tarpeet sekä meille että tohon naapuriin. Sit lähden salille värkkäämän.

Illalla ehkä tortilloja, jos saan tahtoni läpi :p

Ja lauantaina tuleekin vieraita kahville ja jos aikaa jää, niin lähdetään kiertelemään kirppareita.

Sunnuntaina mulla olis haaveissa panostaa pitkästä aikaa ruoanlaittoon ja tehdä vähän vaativampaa ja hienompaa... Katsotaan nyt.

Huomenta!
Tänään tiedossa; Tyttö lähtee tänään ystävänsä mökille viikonlopuksi. Ystäväni tulee yökylään. Katsotaan leffoja ja syödään kaikkia herkkuja :p Loppu viikonloppu meneekin hengaillessa :D

Kiireessä lähdin töihin, niin en ehtinyt huomenia toivottaa mustuaisena.

Hyvää huomenta kaikille! Ja nauttikaa alkavasta viikonlopusta! Keväääät!!!! :xmas:

Huomenta.

Tänään tekis vähän mieli olla villi ja holtiton... Ostaa autostereot. Meen autossa ei siis oo mitään mistä sais ääntä ulos, paitsi töötti.
Laskin et mun tilillä olis 25 e/pv loppukuuksi(ei laskuja enää). Miehelle tulee tili muistaakseni ensi viikolla.
Onhan meillä säästöissä rahaa ja ne stereot on pitäny ostaa vuodesta 2007 lähtien kun ton auton sain.

Annanko mielihaluille vallan.... kamalaa kamppailua...

Huomenta!

Olipa laiska herääminen tänään... mutta se on kai lomalla sallittua? =)

Ihan selvästi alan kuitenkin parantua - nenä on aika rikki, mutta niistämään joutuu enää harvakseltaaan. Jihuu!

Huomenta!

Täällä mä istun silmät ristissä ja ryystän kahvia, koitan suunnitella tavaroitten pakkaamista ja ennenkaikkea, saada se suunnitelma toteutukseen, alkaa aika kohta loppumaan kesken..

Huomenna meinattii mennä kattelee koko perhellä lentsikoita ja sunnuntai menee pakkaillessa.

Huomenta. Mä koitan päästä siivous fiilikseen ja pitäs kissoja rokotuttaa tänään jos aikaa saa. Perjantaihan se taas on nii.. Josko ottas viikonlopun levon kannalta. ääni tärisee jostain syystä, siis meinaa pettää koko aika. Puhuessa tulee kuuma ni kai pitäis olla ihan hiljaa : /

Tänään me päästää ekaa kertaa koko viikkona KUNNOLLA ulos!! JES! Vuorotellen käyty lapsien kanssa pihalla kun toinen on ollu kipeenä ja nyt ne taas on terveitä molemmat vihdoinkin! :)

Yhteistyössä