HUOmenta !

Ei niin hyvää huomenta täällä.
Joutuu antamaan periksi ja jäämään lentsun kourissa kotio töistä. Mä olen niin huono antamaan periksi ... tuntuu pahalta jäädä kotio. Mutta olo on kyllä nyt sellainen että ei jaksa töissä.

:( Josko menisi nopeammin ohi lepäämällä.

Kuumaa kahvia . :p
 
"vieras"
Ei niin hyvää huomenta täällä.
Joutuu antamaan periksi ja jäämään lentsun kourissa kotio töistä. Mä olen niin huono antamaan periksi ... tuntuu pahalta jäädä kotio. Mutta olo on kyllä nyt sellainen että ei jaksa töissä.

:( Josko menisi nopeammin ohi lepäämällä.

Kuumaa kahvia . :p
Et ole korvaamaton ja monikaan "työn sankari" ei ajattele niitä työkavereitaan, jotka ei halua tartuntaa.
 
Huomenta!
Päivä alkoi lattian moppaamisella. Olin nukkunut niin sikeästi, etten ollut herännyt käyttämään pentua ajoissa ulkona. : /
Tästä sisäsiistiksi opettamisesta tulee pitkä prosessi. |O
 
IhanaValo
Huomenta!

Paranemisia maraboulle ja muille sairastaville!
Miul kans, edelleen nenä vuoroin valuu ja sit on taas tukossa. Yskittää välil ihan hemmetisti, tuntuu että tukehtuu jne. jne...

Tuntuu tosiaan olevan liikkeellä kun ihmisiä kuuntelee.

Töihin pitäs silti jaksaa, onneks aamuvuorot menee nopsaan.
 
Huomenta!

Koulutuspäivä tänää Helsingissä.. Junassa matkustelen sinne suuntaan, ollaan vaan jossakin helvetin pusikossa eikä netti tahdo toimia millään :/ Ravintolavaunuki löytyy vasta seuraavasta junasta, kun Tampereella vaihdan, että sais kahvia... Kyllä tuntuu taas olevan hankalaa :D Eiköhän se tästä, pikkuhiljaa :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Huomenta ja paranemisia!

Eilen illalla alkoi sattua ihan joka saakelin paikkaan ja olin yön kuumeessa. Näköjään elämä voittaa sittenkin! Suht kelvollinen olo jo.
 
Huomenta!
Yrittäkääs nyt nuhanunnut lepäillä!

Meillä normia taas. Tosin eilen tein niin rankan salitreenin jaloille, että katsotaan miten toi kenkien laitto ja muksun kanssa lattialla leikkiminen oikein onnistuu. Postin kävin hakemassa aamusta ja ainakin portaat tuntui niin kamalalle. Uusi saliohjelma, ihanaa! =)
 
Maraboulle paranemisia!

Mullakin taitaa ulkoilut jäädä tänään vähemmälle kun selkää ja alavatsaa "jomottaa" edelleen ja särkyläkettä joutuu ottamaan että pystyy edes jotenkin olemaan. Saas nähdä tarviiko taas lähteä synnärillä käymään, jos taas alkaa kipeät supistukset.

Ulos tekisi silti mieli mennä, kun on taas tulossa niin nätti päivä :)
 
Huomenta, MITEN sä pystyt olemaan tuohon aikaan pystyssä vaikka oot kipee!!?? (ei kyllä menis meikäläisellä :D )

Mä yritän tänään epätoivosesti puhua niinku "normaalit" ihmiset. Olen kuulemma miehen mielestä puhunu vahvaa raumanmurretta viimeiset päivät ja nyt olen sen huomannu itekin. Mistä lie putkahtanu pintaan :LOL:
Ihmisillä on paha pidellä pokkaa ku mä suutun, mä meinaan posotan todella syvällä murteella jos mä suutun ja kun se rauman murre on mitä on.. Riitelykin sujuu viihdyttävästi :LOL:
 

Yhteistyössä