HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Tänään minä en jaksaisi..en!Mulla on niin tukkoinen olo,silmät painaa tonnin,niska-hartija viis tonnia...Minä en jaksa!

Mun paras työkaveri lähti pois töistä kokonaan,kiitos kyykäärmeen joka työyhteisössämme luikerteli. Minä ja tuo kaveri kun viihdyttiin vapaa-ajallakin yhdessä ja kyykäärme ei tykännyt siitä - nyt ihmettelee miksi minä olen häntä kohtaan kylmä...

Enkä mä jaksa mun työnantajaakaan!

Huomenta vain!

Tänään on kolmas arkipäivä remonttia paossa saunamökissä. Isompi lapsi kuumeessa ja pienempi nuhassa. No vielä sentään itse terveenä! Tylsä vain kun ei oo telkkaria, vaikea viihdyttää sairasta lasta.

Huomenta.
Mä heräilin äsken ja tajusin, että olin ostanu liiiian pienia suodatinpusseja ja piti keitää kahvit kun miehen kaveri tähän kohta tulee. No, mä nokkelana plikkana keitin kahveet talouspaperi systeemillä ja nyt kaduttaa.... Se maistuu ihan kaameelle..

Nooo, eipä kai siitä kauheesti myrkkyjä irronnu, vaikka olikin pirkan.
(muistin vähän ajan päästä, että wc-paperista ainakin lähtee pönttöön väri ja tuli mieleen että lähtikö tuostakin)

juu, tuli nukuuttua hyvin. 3 vkoa kestäny yskä alkaa hellittää, edelleen yskänpuuskat kiusasivat mutta suht vähän...
töitä 5 asti ja sit pulkkamäkeen tai viemään luistelemaan lapsia, tiedä vielä. jes, ihan hyvä fiilis.

Huomenta! Aloittajan nimimerkistä tulee aina suklaannälkä! :p

Kotipäivä kahden pikku nassikan kanssa tiedossa. :heart: Äiti on tosin herännyt silmä poskella, kun vauva syö noin kolmen tunnin välein.

Huomenta!

Meillä normipäivä muuten mutta kohta, kun lähdetään puistoon niin napataan naapurin mukula mukaan, jotta siellä äiti sais hieman nukkua tai käydä suihkussa tai... ihan sama mitä tekee, mutta tehköön sen rauhassa. Siellä on 2,5 vuotias täydessä menossa näin aamuisin ja nyt vielä kamalassa räkätaudissa huonosti nukkuva 8kk vauveli. Joten tarjosin apukättä ja siihen tartuttiin. Mukavaa.

Kirjastoon kun jaksais lompsia vielä tänään niin hyvä olis.

Huomenta vaan. Mulla olis tänään raskauden toinen lääkärikäynti. Tuskin sielä mitään ikävää paljastuu, mut mun äiti tulee siksi aikaa kattoo ton 2 v:n perään. Eli mun pitää siivota todisteet pois(se et syötiin eilen heseruokaa eikä äitin antamaa sapuskaa jota ei jaksettu valmistaa).
Ja miettiä et saanko ton nukkumaan ennen äidin tuloa vai onko se kentis jo herännyt siihen aikaan.
Kikkailuja siis tänään.

happy happy joy joy laulu vaan kaikuu päässä..
hiukkasen riemunen ja kiva olo ettei tiiä miten päin ois.

:laugh: siivouspäivä eikä haittaa.. :D tuskin maltan oottaa et pääsen koulun penkille taas :p

Huomenta vaan, ilma on ihana, pikkupakkanen ja aurinko paistaa.
Töihin pitää lähteä, vaikka väsyttää,ei auta, pitää jaksaa taas yksi työpäivä.:|

Yhteistyössä