HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Onko täällä muita hiihtolomaisia ? Ihanaa, viikko lomaa !!

Ja lunta riittää :D:D Aamusta onkin taas ohjelmassa lumitöitä :D

Kuntoiluna otetaan ;)

Nyt nautin hiljaisesta aamuata ja kahvista.
Tyttö palailee tänään leiriltä :):heart:

HUOMENTA:) Pitäskö mun lähtee opiskeleen tai töihin, kun olen viikolla joka aamu 5 hereillä? Viikonloppuina taas menee rytmi sekasin, ja voisin nukkua toosi pitkäään... Jos ois mahdollisuus:)

Ei ole lomaa ei - mutta huomenta silti.
Arki alkoi ja antoi taas mahdollisuuden puritsaa sen 5 pv itsestään kaiken irti..Mulla on taas fiilikset hukassa tohon työhön,vaikka kyllä mä siitä pidän - työn anatajasta en!

Huomenta! :)

Täällä herätty aamuun..
Riisipuuro hautumassa ja kahvi kuppi naaman edessä..

Tällä hiihtolomaa vasta vk 9.
Tänään pitäisi palauttaa kulun aloitus paperit..kyllä se aika rientää..esikoinen aloittaa jo ensi syksynä koulun..:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25706699:
Mitä te täälä vielä notkutte, ottakaa lumilapio esiin ja menkää lumitöihin niin saatte raitista ilmoo keuhkoihinne, senkin vätykset :vampire:

Ei tartte..joku on hoitanut jo ne hommat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25706707:
Mene sitten tekemään naapurisi lumityöt, äläkä enää kehittele tekosyitä jotta saisit velttoilla ja räkiä soffalta olkkarisi kattoon

Näyttäisi olevan naapurustokin lumityö vapaata aluetta. :)
Enkä mä räi olkkarin kattoon,en ole edes olohuoneessa.
Mä nautiskelen kupillisen kahvia ja keittelen lapsille puuroa..ja kohta herättelen ne.
Sitten ei ole levosta saati tylsyydestä tietoakaan..ennen päiväuni aikaa. :)
Mitäpä jos majuriki toteuttaisi omaa neuvoaan ja menisi tekemään ne naapurin lumityöt jos omat on jo hoideltu.. :) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25706699:
Mitä te täälä vielä notkutte, ottakaa lumilapio esiin ja menkää lumitöihin niin saatte raitista ilmoo keuhkoihinne, senkin vätykset :vampire:

Arvoisa Äkäinen Herra Majuri. Myllä mä voin tonne ulos nenäni laittaa,mutta äläs pirhana ees kuvittele,että tarraisin näillä vuokrilla lumikolaan tahi lapioon..Mä meen vaan tupakille.Ja ne,kelle siitä lumihommasta maksetaan hunajaa-hoitakoon hommansa.Kiitos.Nam.

aamukahvetta ja oottelen et huolto aukee et saa pojjaat soitettua hanan vaihtoon.
Sitten pyykkiä ja sapuskan laittoa ja muuta normaalia..ja kahden pikku "pässin" siivous.

Yhteistyössä