HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Huh huh ... kyllä pakkanen paukkuu nurkissa. -27 täällä etelässä .
Positiivista, että lupaa huomen aamuksi enään -7 :)
Se tuntuu sitten jo helteeltä kun kävelee töihin:) .

Nyt lämmittää kuuma kahvi :p ja takkatuli . Hrrr..
Onneksi ei tarvitse minnekään suoriutua.

Huomenta ja anteeksi. Mutta milloin jenkit hyökkää Iraniin. Tunnintarkkuudella. Minulla on oma arvio 2 tai kolmen päivän päästä rupee rätisemään.Aja

Huomenta. Heräsin sitten neljän maissa ihan jäätävään migreeniin, oon siitä asti käänny sängyssä ja koittanu saada uudestaan unta. Vähän ärsyttää, viime yönkin unet jäi vähän reiluun neljään tuntiin, ja mulla oli sen takia ihan järkyttävä olo koko eilisen. En ehkä kestä jos tänäänon sama olo kuorrutettuna migreenillä. :'(

Huomenta. Meidän mittari näyttää -29, joten jää hiihtolenkki väliin :( Ottaa pannuun, kun viikonloppuisin on ainoa mahdollisuus päästä hiihtämään enkä ensi viikonloppunakaan ehdi. Pöh. Ehkä me leivotaan tänään pullaa ensi viikonlopun 1v. synttäreitä varten, kun ei päästä ulos.

Huomenta ja hyvää Runebergin päivää!

Jahans, meilläkin on taas tasaluku -30° mittarissa. Taidan laittaa leivariin tulet...

Aamupäivällä ei oo ohjelmaa, mut iltapäivällä taas kyläillään ja tytöllä on discotanssi =)

Ainiin, pitäähän sitä äänestää :wave:

Huomenta!
Äänestyspäivä, pitää koittaa käydä samalla lapsille näyttää mitä siellä tapahtuu.
Vaan taitaa mies olla eri mieltä taas, sen mielestä lasten kanssa on niin vaikeeta kulkea missään..
Mut eipä sit muuta sovittua tekemistä tänään, kotona möllöillään.

Yhteistyössä