HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
hmmm, nautin niin taas lauantain kiireettömästä aamusta ja vahvasta kahvista ! Takassa tuli ja ulkona paukkuu pakkanen -21.

:heart::heart:

Lenkki jää tältäkin päivältä, mutta niin ihana aamu kuitenkin !!
Onneksi maanantaina taas lauhtuu .

Pitkät ja sikeät unet takana :)

Onnekas, mulla lapset herätti... no tunnin kuluttua oisivat kuitenkin nousseet.

Ootko ikinä maistanut Fazerin leipomosta saatavaa kuitupuuroa? (en oo ennen törmännyt niin hyvään, kakkosena tulee suoraan myllyltä ostetut karkeat puurohiutaleet) :)

Huomenta!

Mie menin liian aikasin nukkumaan illalla, joskus 21-21.30 ja heräsin siinä viiden maissa pyörimään kun ei meinannut uni enää tulla :)
Kuitenkin kun en jaksanut nousta ylöskään niin nukahdin ja heräsin seiskan aikoihin uudelleen.

Luulis olevan nyt tarpeeks unta saatu, jaksas tän päivän töissä.:D

Mukavaa lauantaita kaikille!!

Huomenta! Auto kyllä vähän valitti, kun löin sen tulille, pitää ajaa kotiin vähän mutkan kautta, että akku saa latautua,tuo 10 km matka on just pahimmoilleen lyhyt, ettei ehdi lämmetä ja akku latautua.

Aamun valkenemista tässä odottelen, hiljaista ja sisällä onneksi lämmintä :)

Tää nukku vaan viitisen tuntia... Heräsin armottomaan päänsärkyyn. Voin kuvitella kuinka alkaa väsyttää päivän mittaan! Kympin aikoihin synttäreille ja puolilta päivin pitäis olla jo messukeskuksessa MP-messuilla. Huoh... Pitkä päivä edessä!

Mut ei kai auta muuta kuin kahvia koneeseen ja positiiviset ajatukset edelle!!

Niin ja pakkasta lentokentän mittarin mukaan 23,9 °c

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Mies heräs nuoremman kanssa puol 7 aikoihin ja mä sain nukkua niin pitkään ku haluan, nousin vähän yli 7 :D Nyt sitte toinen mukillinen kahvetta menossa, ulkona reippaasti ylki -20 astetta, illalla 10 aikaan oli vaivaiset -27,3 astetta.

Tästä ku ollaan heräilty ja syöty yms. lähdetään passikuville poikien kanssa, mitäköhän siitäkin mahtaa tulla? :D Sit mä meen mun kummitädin luo jutteleen ens viikonlopun rippijuhlista ja tarjoiluista, mies menee sillä välin poikien kanssa mun äidille. Sit pojat viedään nuoremman kummitädille yökylään ja me käydään ystävillä kyläilemässä ja rentoudutaan vaan :)

Huomenta!

Meillä mittarissa tasan -30°. Saas nähdä miten auto sannoo, ku lähdetään (siis toivottavasti) ystäville kyläilemään nyt aamupäivällä...

Pakkaset on nyt alkanut vaikuttaa minuunkin. Tarttisin nyt suihkun jälkeen naamarasvaa! Ja eihän mulla semmosta oo :O

Huomenta!

Meillä mittarissa tasan -30°. Saas nähdä miten auto sannoo, ku lähdetään (siis toivottavasti) ystäville kyläilemään nyt aamupäivällä...

Pakkaset on nyt alkanut vaikuttaa minuunkin. Tarttisin nyt suihkun jälkeen naamarasvaa! Ja eihän mulla semmosta oo :O
ja sitten jos onkin, se jäätyä jätkähtää naamaan, kun menee ulos!

Huomenta.
Tänään pitäs tehdä makkarakeitto tytön huusholliin (oma valinta), kun he lähtee viemään kahta koiraa näyttelyyn. Yhtä hunsvottia mennään hoitamaan ukon kanssa heille.

Koota yks vitriini (kilo erilaisia ruuveja yms. "en ymmärrä mitä ne on" -juttuja).

Pestä pyykkiä ja ja ja...

-31 täällä :D Ihanan raikasta!

Nyt aamusta talon lämmittelyä, lastenohjelmia ja kahvia auton lämpeämistä odotellessa. Sitten jos kauppaan ja veljen luo kahville. Illalla tuo nuorempi menee luultavasti mummon hoiviin joten saan rauhassa vaikka siivota (lue istua koneella tai lähteä kaupunkiin...) 8v karkas jo eilen :)

Yhteistyössä