HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25554848:
Huomenia :)

Mulle passais, että maanantait kiellettäis lailla.... Väsymys meni jo kutakuinkin ohi, kun oon kitannu kaks mukillista kahvia, mut toisesta osan kaadoin päällenni tietysti...... :D Kohta töihin päin toheloimaan :)
:D ei paras mahdollinen maanantaiaamu :D:D Jaksamista työpäivään. Kohta on maanantai taas takana.

hUoMeNtA vaan täältäkin päin !!! :)

KOhta kuumaa höyryävää kahvia kupillinen ensi töiksi puuron kera aamiaiseksi . :)

sitten kohta piakkoin lähi aikoina työ paikan suuntaan päin menoksi . :)

Huomenta!

Yritän taas perhettä saada ylös sängyistään, ei meinaa onnistua..
No, kahvia naamariin, eväät mukaan ja harjotteluun. Kattoo kävelenkö tänään kotiin vai otanko linkan, on kuulema kylmä päivä tulossa taas.

Huomenta!
Viikonloppuisin EI tule levättyä. Tuntuu ainakin siltä, että olisi taas kasaantunut univelkaa. |O

Huomenta..kahviakaan vielä saanu ja naapurin nainen huutaa ku palosireeni lapselleen ja lapsi kiljuu täyttä huutoa. Joo kerrostaloissa on ääntä ja lapsista kanssa mutta joskus nyppii toi huutokonsertti jokaikinen pv ettei taho keskusteluaan kuulla(hiljasuudesta tai sen loppumisesta huolimatta tarvii olla ku siat pellossa)..
Kahvia :kieh::saint:

Joo... huomenta vain.

3/4 kersoista kipeänä, minä itsekin enempi tai vähempi. Ja äijä-perkule paremmassa hapessa kuin aikoihin. Eli dilemma on valmis.... :saint:

Huomenta! :)

Täällä herättiin pirteänä ja hyvillä mielin maanantai päivään.
Vanhempi tyttö on viety eskariin luistimien kanssa..ja pienemmän kanssa pitäisi alkaa siivoilemaan.
Edelleen suunnittelen synttäri tarjoiltavia ensi lauantaille,kun nurimmainen täyttää huomenna 2 vuotta. :)

Meillä pakkasta reilu 16 astetta. :)

Yhteistyössä