HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Lumen valkoista lauantaita !!! :)
Nyt on täällä etelässäkin LUNTA !! Ihanaa. Piristää sen vetisen piiitkän syksyn jälkeen. Ja lapset nauttiiii !

Nautitaan mekin, ennen kuin huomataankaan on jo kesä :xmas:

Voi hyvänen aika- lauantaina tähän aikaan ylhäällä :p

Musta ei olisi ikinä siihen:snotty:
Heräätkö kellon kanssa vai soiko sisäinen kello?
Tavallaan kadehdin aamuvirkkuja, miten ihania aikaiset aamut ovat lenkkeillä ja päivääkin jää enemmän =)

Mukavaa päivää ja viikonloppua sulle :wave:

Huomenta!

Meillä nuorempi heräs ennen puolta seiskaa. Eikä mua kyllä oikeestaan edes väsyttänyt :) Nyt vähän kahvia, poju kattoo mun sylissä muumia :) Ulkona -3 astetta ja paaljo lunta :p

Päiväl lähdetäänki sit miehen kanssa kattomaan jääkiekkoa ja käydään varmaan syömässä yms. Lapsukaiset menee mummolaan. Samalla varmaan käyn kaupassa kattelees talvitakkia ittelleni :)

Huomenta. Mä en vissiin sit ikinä enää nuku :kieh: Jos lapset ei herätä, herään painajaiseen 6.30 lauantaiaamuna |O Eikä tullut uni enää vaikka kuinka yritin. Mutta nautin kyllä tästä rauhallisesta aamupalasta :)

Salille suuntaan aamupäivällä, ihanaa muutaman viikon tauon jälkeen! Ja iltapäivällä lumileikkeihin lasten kanssa. Mahtavaa, kun on lunta!

huomenta! Oli ihana ilma käydä koiran kanssa aamulenkillä, kun lunta satoi hiljalleen :heart:

Tänään tyttö menne hoitoon mummulle ja silläaikaa käydään miehen kanssa ostamassa kalusteita lastenhuoneeseen- samalla laitetaan kaikki paikoilleen, niin saa huonekkin ihan uuden ilmeen :)

Siinä sitä puuhaa riittääkin koko päivälle! Hyvää viikonloppua kaikille!

Huomenta!

Mie lähen puolenpäivän maissa viettämään kaverin polttareita :)Jänskättää vähän mitä kaveri tykkää, meneekö kaik hyvin jne.
Yrittää flunssakin iskeä viel..sais pysyä poissa.

Hyvää viikonloppua kaikille!

• Tykkää
Reactions: moekoe

Yhteistyössä