[QUOTE="vieras";25392828]Mä en ole vielä mennyt edes nukkumaan.. Kohta hyvää yötä siis. Miksi marabou muuten aina näissä aloituksissa kirjoitat tuon O:n isolla? "HuOmenta !"[/QUOTE]
Se tuli joskus aina ensin vahingossa , sitten se jäi tavaksi kirjoittaa
Tuli muuten tässä ajatus että kun meinasin aamulla siivoilla, heitänkin nyt matot ulos pakkaseen ... ei tiedä onko ekat ja vikat hyvät pakkaset täällä.
Mikähän mut herätti? No, jokatapauksessa täällä ollaan kaffikupposen kanssa :wave:
Viimeinen lomapäivä eikä suunnitelmia. Vähän semmonen olo, että josssain vois vaikka kyläillä tänään...
Huomenta vaan meiltäkin! Täälläkin tiedossa petivaatteiden ja mattojen tuuletusta (onneks asutaan niin korvessa, ettei naapurit näe, kuinka meillä pyhitetään lepopäivä - siivoamiselle ). Leipoa aion kans ja iltapäivällä harrastaa hieman järjestötoimintaa. Huomenna sitten taas takaisin normaaliin arkeen...
Huomenna juu ois alettava arjen pyörittäminen. Varmaan ihan hyvä kun mies piti eilen luennon aiheesta kuinka minä vain möhöän kotona... Niin ja opetettiin mua taas siivoamaankin kun olen niin totaalisen huono siinä.
Huomenia!
Taaperolle tuli sit veljeltä tartunta eli vesirokkoa potee ja nukahti kotikonsteista huolimatta vasta 02 : / kuume nousi ja vissiin muutenki kurja olo...
Pakkasta -13 ja ennustaa samaa viikolle.
Täällä on nukuttu pitkästä aikaa hyvät yöunet ja päänsärky kaikkosi niillä.
Mies tuli kahden aikaan yöllä lumitöistä kaupungilta ja nukkuu vielä.
Me ollaan tytön kanssa jo syöty aamiainen,kahviteltu ym..Ja kohta lähdetään kävellen kauppaan.
Jos vaikka pulkka olisi tytön kulkupelinä,kun ei lumisista keleistä olla tänä vuonna pahemmin vielä saatu nauttia.