HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se ois sitten perrrrjantai !!!! :):) Jeee...

Kohta töihin, sitten ajoissa viikonlopun viettoon.
Alkaa tunnit olla aika vähissä tätä vuotta :) .

Leppoisaa päivää kaikille ! ! :xmas:

Sulle myös mukavaa päivää. Mä odotan taas et pääsen lähteen töistä pois :)

la on lyhyt iltavuoro ja sununtaina teen aamusta iltaan hommeleita ja sit alkaaki mulla maanantaina taas yöt, mut kun se ens vuoden eka perjantai koittaa alkaa mulla vapaa vkl ja lähdetään reissuun :)

Huomenta!

Ei tää oo enää hauskaakaan..heräsin taas ennen kellonsoittoa kun kurkkuun niin sattuu enkä saa enää unta :( Sit päivällä väsyttää..

Tänään koitan saada aamuvuoron hoidettua ja sit ois pari pv vapaata..
Otan täs nyt lämmintä juomaa, sit kai särkylääkkeet naamaan ja menoks..jos nekään nyt mitään auttaa :( Alkaa pikkuhiljaa vatuttamaan..

Huomenta vaan..

Ulos kun kahtoo,niin ei juur tunnu että pitäis olla talvi..muutenkin fiilikset lattian rajassa..
Mulle ois se ja sama jos ois vielä huomisenkin töissä ja sunnuntainkin-ei väliä..

Tänään 6 tuntia saunotusta ja sitten jotain...luoja tietää mitä..en jaksa miettiä!

Mukavaa alkavaa viikonloppua!

Huamenta!
Täällä kotosalla tää päivä, lääkäri ei eilen paljon kyselly, vaan totes, että turha kuvitellakaan töihin menoa tänään, antibioottikuurin sain ja särkylääkkeitä. Sain kyl nukuttua ihan hyvin, mut puol 6 jälkeen, enää vaan pyörin sängyssä, on vielä levinnyt tuo kipu tonne niskaan päin, eli imusolmukkeet pahasti turvoksissa, mut eiköhän tää tästä!

Huomenta!

Kylläpä väsyttää.. no kahvia.

Tänään taitaa tulla mukava keli - ulkoilua siis luvassa
r067.gif

huomenta aamukahvin keskeltä...
aargh...kaupoilla pitäis lähtee ja ranne tietty paskana great.
En tiedä voiko johtua 4,5kk takaisesta työtapaturmasta vai onko muuten vaan naksahtanut.
Nooh buranaa huiviin ja kaupoille jahka toi poika herää niin saa tulla apulaiseks..

Huomenta!
Aamupalaa syödään ja pakkailen treenikassia. Olis 10 viikon tauon jälkeen treenipäivä, ihanaa! Muksun vien lapsiparkkiin ajelemaan polkutraktorilla ja sit tiukkaa treeniä.
Sen jälkeen jäädään kaupoille vähän alennusmyynneille, tarviin paitoja jotka menis ulkoilutakin alle. Ja muksu tarvii pyjamia ja sukkahousuja. Sit jäädään odottamaan, et tollot saa raketit ammuttua et voidaan jatkaa hommia =)

Yhteistyössä