HuOmenta !!!

Huomenta vaan. Mun yöhuki pian päättyy,pääsen kotiin,suihkun kautta unille ja siitä sitten jouluvalmisteluja tekemään. Itsekin vanhemmiten nautin tästä laittamisesta, ruokien valmistamisesta ja siivoamisesta, vaikken mitään suursiivousta teekkään. Joulunodotusta ja reipasta työpäivää teille!
 
"iemel"
HUomenta! Tässä lähdetään rypistämään mehut viimeiseen tenttiin, sit pitkä joululoma, ai että moon oottanu. Tosin en herää vielä pitkään aikaan koska menen verikokeeseen klo 8 ja sitä ennen ei saa syödä eikä juoda...
 
Huomenta!

Täällä valmistaudun päivään kera kaffekupposen

Illalla meni miehen kans höpötellessä pitkään ja nyt sitte väsyttää..

Nooh, kasiksi pitäis saada muksut hoitoon/kouluun ja sit rynnistän markettiin tekemään jouluruokaostokset. Eiköhän siinä viimistään herää :D
 
"vieras"
huomenta! mulla kanssa pari työpäivää vielä ennen joulua, tosin aika lailla lennokkaasti mennään tuolla yläkoulun puolella kohti joulua, eli kivaa tiedossa :heart: mäkin odotan joulusta eniten yhdessäoloa, pötköttelyä, hyvää ruokaa =)
 
IhanaValo
Huomenta!

Ei meinaa tää aamu oikeen startata..
Oon luovuttanut neulomislahjojen kans, ei ne enää ehdi kun mie en kerkee tekemään kaikkea. Onneks on jotain ostettuna myös heille eli no worries. Vai miten se menikään..:)
Pitäs siivota vielä ja kauppaankin pitäs päästä vielä tässä, laatikot on viel siellä : /
Ja voi kamala, torttutaikinat! Ilman torttuja ei tuu joulua :D

Ei jee kun väsyttää..
 
Väsyttäääääähhh
Huomenta, tai paremminkin keskipäivää jo - oon nimittäin ollu jo neljästä saakka ylhäällä, wuhuu! Ihastuminen on niin syvältä kun se vie yöunetkin.
 
HippuTAR
Huomenta!

Mä pääsin nukkumaan vasta kahden jälkeen...Joten väsyttää. En edes oo heräänny kellon soittoon, onneksi säpsähdin hereille kuitenkin, joskin puoli tuntia myöhäs.
 
Huomenta :) aamu kahvetta..poika kouluun ja sitten postiin hakee uudet verhot :)
(sit alkaakin lol olee jo aika kokoelma verhoja :) mutku nykyiset ei sovi tohon makkariin yhtään et jaa näkyviin noi karseet vihreet kaihtimet)
 

Yhteistyössä