HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta vaan!

En oo nukkunu koko yönä, kohta pitäs kentälle lähteä.
Mennään joulunviettoon pohjoiseen ja tässä on yö menny pakkaillessa ja lahjoja paketoidessa.
Kivaa lähteä reissuun ja nähdä sukulaisia! :)

Heräsin jo klo 04 , leipomaan hovi-banaanikääretorttuja lapsemme synttäreille.
Oikein pirteän mukava aamu.

Kohta sitten kauppaan paketoimaan lahjoja - joulupukin apulaisena.... he hih....Ainakin näkee mitkä ovat tämän joulun hittilahjat !

Hyvää huomenta :)
Minä oon (taas jälleen kerran) täällä mieheni luona kylässä;)
Sillä oli eilen jotain sydänoireita ja tulin sitten kaveriksi tänne, kun lapsenhoidosta kerkisin.
Turvallisempaa kumminkin olla yhdessä; myö kaks vanhaa varista...

Huomenta! :) Onko sulla marabou jotkut nastat sun lenkkareissa, meinaan et kun saattaa olla välillä liukasta tuolla ulkona? Minä tulin just koiran kanssa ulkoa, oltiin lyhyellä lenkillä :)

Huomenta!

Poika tuli ennen kuutta herättämään, mietin et mil ihmeellä jaksan nousta, kun on tuo Nukkumatti ollu jossain hukassa 3 yötä.. Kyl mä sit ylös pääsin, nyt kahvia, että herää :)

PPoriin ostoksille olis lähtö, kunhan nuo isot miehet tuolta heräilee, sit mä jäänkin sinne hyvän ystävän luo istumaan iltaa ja ehkä sit käydään jossain baarissakin :)

Huomenta!

Meidän esikoisella on koulupäivä ja kohta pitää alkaa häntä herätellä.
Itse ajattelin lähtä sit ysin jälkeen jumpalle, ku tuo meidän tienoo ei taida olla kovin miellyttävä lenkkeillä, jäisen liukasta...

Mies aiko lähtä tänään kavereidensa kanssa jouluostoksille. En kuulemma saa tulla mukaan - oonkohan mää ollu kilttinä? :saint:

Yhteistyössä