HuOmenta !!

Huomenta ja lauantaita!

Mukava päivä tiedossa. Siskon kanssa joulupukin asioille ja sen jälkeen lapsuudessa samassa talossa asuvien kamujen kanssa kahvilatapaaminen!

Tänä viikonloppuna miehellä on vetovastuu ruokahuollosta ja perheestä. Viime viikonloppuna kun sai pikkujouluilla ja krapuloida rauhassa... :D
 
"vieras"
huomenta!
heräsin kuudelta kun mies lähti töihin, vaikka oisin saanut nukkua.. työasiat pyörii mielessä... tänään ostoksille oman äidin ja tyttärien kanssa, kiva päivä tulee! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Soraya
Huomenta!

Poika "töni" hiukan ennen kuutta: Äiti, herää.. Noustiin sit ylös, nyt mua ei kyllä edes väsyttänyt, joten taitaa alkaa olemaan taas rytmi kohdillaan :) Vielä ku tää yskä lähtis pois niin olisin ikionnellinen.

Tänää olis tiedossa miehen työpaikan pikkujoulut, onhan niitä jo odotettukin :D Päästään pitkästä aikaa yhdessä liikekannalle ja on vielä hyvää seuraa, ruokaa ja juomaakin, tästä illasta tulee mahtava :) Vielä, kun sais tän vaate-hius-meikki-stressin laukeemaan :D
 
Alastulossa mättää, ai noita aikaisia lapsia! Mulla on isäänsä tullut unikeko-lapsi, joka nukkua posoottaa viikonloppuisin ysiin. Mä ite olen aikainen kukkuja ja käytän hyväksi nämä hiljaiset aamut! Ja kaikenmaailman pitkittynyttä yskää ja köhää on liikkeellä. Paranemisia! Itse olin vähän aika sitten keuhkokuumeessa ja hengästyttää vieläkin. Ja hyviä pikkujouluja!
 
Huomenta! Mä taidan olla maailmankaikkeuden ainut joka joutuu näin viikonloppunakin raahautuun töihin :| Mies ja lapset vielä vetelevät sikeitä, saavat levähtää työ-ja päiväkotiarjesta.. Mut mie nautin tästä hilijasuudesta,paperitähtivalaistuksesta ja lumisesta maisemasta ulkona. Nyt monot jalkaan ja töppöstä toisen eteen, et saa työt tehtyä ja pääsee viettään iltaa perheen pariin..son moro!
 
Alastulossa mättää, ai noita aikaisia lapsia! Mulla on isäänsä tullut unikeko-lapsi, joka nukkua posoottaa viikonloppuisin ysiin. Mä ite olen aikainen kukkuja ja käytän hyväksi nämä hiljaiset aamut! Ja kaikenmaailman pitkittynyttä yskää ja köhää on liikkeellä. Paranemisia! Itse olin vähän aika sitten keuhkokuumeessa ja hengästyttää vieläkin. Ja hyviä pikkujouluja!
Meillä tuo nuorempi herää joka aamu 6, nukahti sitte 8 tai 10, mut itekin herää arkiaamusin aina puol 5, nii tottunu rytmiin ja mitä vanhemmaksi tulee, nii sitä helpompi on herätä aikasin :D
Tää flunssa alko mulla kans jo 3 viikkoa sitten nuhalla, viime viikolla olin 3 päivää saikulla, kun hengästytti ihan sairaan helposti ja nyt sit vieläkin yskittää ja on nuha, mut pääasia ettei oo kuumetta ja yleiskunto on ihan hyvä :)

Kiitos! Mukavaa viikonloppua teillekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Soraya
Huomenta vaan!

Poika mut tossa vähän aikaa sitte herätti ja täällä ollaan jutusteltu mukavia. Mäkin sain joulua vähän eilen laitettua kotiin ja nyt on ihana istuskella jouluvalojen himmeästi valaistessa. Ja kynttilöitä tietty sytyteltiin myös tunnelmaa tuomaan :xmas:
Mutta nyt alamme greipin syöntiin. Poika tuossa jo kärsimättömänä sitä heittelee :saint:
 
vakkis
Morgen!
Herättiin kuopuksen kanssa 5.30, se lähti Rovaniemelle kisareissulle. Vein sen ja kaverinsa puoli seiskaksi bussille, tulin kotiin ja keitin kahvit. Ihana juoda aamukahvit hiljaisuudessa kera sanomalehden. Sit ruokin ja lenkitin koiran. Muu porukka nukkuu edelleen.

Neljä vapaata edessä mullakin :) Ihanaa!
 
Minni harmaana
Perinteiset Huomen toivotukset täältä :wave:

Ihanaaa lauantaita kaikille !!
Ai että nautin tästä aamun hiljaisuudesta .
Ja neljä vapaapäivää koko perheellä edessä :) :heart:
Huomenet sinnekin.
Neljän päivän vaapaa mullakin ja että oon kade pikkuiselle tytölle (jota hoidan), kun se pääsee tänään Ikeaan :)

Meillä kun ei Ikeaa ole lähimaillakaan. Selailin jo sivuja, että mitä sieltä tuottaisin, mutta eipä sitä näin ennen joulua kannata vähiä rahojaan tuhlata, jollei tosiaan tarvii jotain.
 
Huomenia vaan.

4 päivän vapaat tiedossa :D
Ja heti nyt aamusta esikoisen kanssa lääkärille, taitaa olla nielurisatulehdus ellei kehity tulirokoksi. Kaikkea jännää ja pitkäkestoista lasten- ja aikuistentautia ollut liikkeellä, että sana 'normiflunssa' ei oikein tunnu oikelta diagnoosilta- tai siis tuntuis liian optimistiselta ja varovaiselta :D
 
"heip"
Aamua vaan. Heräsin juuri tv:n ääniin kun lapset katsoivat aamun ohjelmia. Kolme vapaata tiedossa :) Tiistaina töissä mahtaa olla melkoinen hulina joten täytyy koittaa rentoutua nyt. Siivotakin taas pitäis ja jos joulua tekis vähän lisää tänne kotiin :)
 
Huomenta! Kohta lähdetään ostamaan vauvalle vaunuja ja sit mun pitäs pestä auto :|aamukin alkoi niin hyvin tytön uhmakohtauksella, huusi ja potki ilmaa, kun ei halunnut mennä potalle pissalle, vaan meni sänkyynsä makaamaan ja pissasi sitten sinne- tyttö oli ihan yltäpäältä pissassa ja mä sitä aamulla pesin ja sit pitää vielä pestä kaikki petivaatteet. Onneksi oli kunnollinen patjansuojus :D
 
[QUOTE="vieras";25151327]huomenta!
heräsin kuudelta kun mies lähti töihin, vaikka oisin saanut nukkua.. työasiat pyörii mielessä... tänään ostoksille oman äidin ja tyttärien kanssa, kiva päivä tulee! =)[/QUOTE]

Mä heräsin kans kuudelta kun mies oli tekemässä aamurutiinejaan, lähti vasta puol seittemän, juotiin sit aamukahvit yhessä vaikka mä oisin saanu nukua niin eihän mua sen jälkeen sit enää nukuttanut.
 

Yhteistyössä