HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jihaa, se on taas perjantai !! Ja viikonloppu niiiin lähellä. :)
Kohta vielä työpäivä tekemään sitten vapaalle .

Kylläpä mulla onkin energinen aamu :D .
Mites siellä ?

Huomenta!

Perjantai tosiaan ja onneks :D Mulla ei vielä niin kovin oo energiaa, mut eiköhän tää päivä tästä lähde käyntiin vielä..... Työpäivä ja sit mennään mun isälle isänpäiväkahveelle, ku ei oo aikasemmin sopinu aikataulut yhteen :) Huomenna mä lähden shoppailemaan.... Ihan ypöyksin, harvinaista herkkua, yleensä on aina lapset mukana.. :)

Huomenta!

Minulla ei enää työ- eikä koulupäivä vaan neljän vuorokauden vapaa alkaa tästä.

Kasilta noutaa esikoinen kaksi pienintä ja samalla kun ajaa työkeikalleen, heittää heidät vanhemmilleni. Puolen päivän maissa nousemme ukon kanssa junaan ja menemme ensin yhdeksi vuorokaudeksi Tampereelle ja sen jälkeen kahdeksi vuorokaudeksi Helsinkiin.

Ohjelmassa mm. Danko Jonesin konsetti, Kiasma, EMMA...
:)

Huomenta!

Minulla ei enää työ- eikä koulupäivä vaan neljän vuorokauden vapaa alkaa tästä.

Kasilta noutaa esikoinen kaksi pienintä ja samalla kun ajaa työkeikalleen, heittää heidät vanhemmilleni. Puolen päivän maissa nousemme ukon kanssa junaan ja menemme ensin yhdeksi vuorokaudeksi Tampereelle ja sen jälkeen kahdeksi vuorokaudeksi Helsinkiin.

Ohjelmassa mm. Danko Jonesin konsetti, Kiasma, EMMA...
:)

oo, vau ! Mukavaa reissua !!! :):)

huamentaaaaa !! =)

energinen täälläkin,taas noussu jo 5 aikaan,sä oot marabou tartuttanu muhun jonki aamubirkkupöpön :D

tänään tulee vanha ystävä lapsensa kanssa kylään ,ja sunnuntaina juhlitaan kummitytön 5-vuotis synttäreitä. kiva viikonloppu tulossa =)

Huomenta!

Mummeliisalle ja miehelleen mukavaa matkaa!

Ompa viikko hujahtanut vauhdilla! Ite meen tänään vasta klo 13 töihin, lapset pitää kuitenkin jo aamulla viedä hoitoon kun esikolla on eskari enkä jaksa/viiti enää kuopuksen kanssa toista kertaa kävellä hoitopaikkaan.
Pitäs koittaa alkaa herättelemään lapsia, ovat niin sikeäunisia että siinä menee piiitkään..etenkin esikoinen mötkyää niin pitkään kuin mahdollista, pyörii pitkin sänkyjä :)

Huomenta..! :)

Valkoinen herätys tänä aamuna.. ensi lumi on satanut maahan. Jiihaa!! :xmas: Kohta herättelemään lapsia, ensin valmistaudun kahvikupillisen verran alkavaan riemukonserttoon.. viikonloppuna ajellaan moikkaamaan omia isovanhempiani.. :heart:

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
Huomenta! vaikka tuskin tämä ketju on tarkoitettu meille harmaille....
mutta ihana pakkasaamu, ei malta odottaa että pääsee shoppailemaan saappaita. pitäs löytää marco tozzit

TääH!?

r070.gif

Meilläki on maa valkosena!

[QUOTE="vieras";25051667]Huomenta! vaikka tuskin tämä ketju on tarkoitettu meille harmaille....
mutta ihana pakkasaamu, ei malta odottaa että pääsee shoppailemaan saappaita. pitäs löytää marco tozzit[/QUOTE]

teretulemast. Kaikki mahtuu kyllä samaan soppaan :)
Toivottavasti saappaat löytyy..

ja huomenta :)

Yhteistyössä