HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ukkelin kotona olen ja kuuluu kuorsaus, koira ja mies nukkuu. Minä tietenkin herään joka aamu kuudelta. Vaihdevuodet valvottaa? En tiijä, mutta kahvit keitin. (Tosi hankala kahvinkeitin).

Huomenta!

Klo seitsemän pyhäaamuna - ja meillä on täys tohina päällä :O Mulle esiteltiin juuri hienoja tekohampaita, jotka nuo mukulat olivat jo ehtineet askarrella :D

Kääk, mä tarviin kahvia :xmas:

Huomenta :)

En kyl haluis olla viel hereil, lapset on yökylässä joten saisin nukkua, mutta... Heräsin kaameeseen särkyyn kädessä eikä se lähde pois, joten se siitä nukkumisesta.

Huomenta!

Meillä herättiin kuuden maissa, osittain omakin vika kun piti yhen jutun takia olla kello herättämässä..siihen heräs sit esikoinenkin eikä kumpikaan saatu enää unta. Kuopus sentään nukkui varmaan seittämään asti.
Mies tuli kotiin kuuden jälkeen ja painui nukkumaan.
Katellaan jos tänään mentäis mummolassa käymään.

[QUOTE="Tuikku";24833736]Huomenta! Aamuteetä täällä hörpin. Eilen olin Äiti Ammaa halaamassa, tänään mietin että josko menen iltajuhlaan.[/QUOTE]
Missäs Amma oli?

Huomenta. Tiskaamaan pitäisi ryhtyä. Muutenkin tänään imuroitava koko asunto, ettei pääse pölypallerot ottamaan valtaa.

Johan oli viime yönä unet. Jos ei sodassa olisi ollut tarpeeksi, niin mies ilmoittautui puhallinsoittotunneille ja minä huomasin olevani raskaana. Yöh.

Yhteistyössä