HuOmenta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä herätty jo 3 jälkeen..ensin hieman ketutti ..mutta leffan ja pienen mietinnän jälkeen kahvit päälle ja lapsille hauduttamaan ohrapuuroa kun kerrankin on aikaa :) ( ja kyllä minäkin siis sitä syön)

Huomenta :)
Oli mukava aloittaa viikonloppu, kun vauva tervehtyi. Sori tää puhe koko ajan vaavista, mutta kun se on mulle niin tärkeä ja meidän päivät menee hänen ehdoillaan.

Ens viikolla päästään jo ulkoilemaan ja ottamaan käyttöön uudet hiekkislelut.

Oijoijoijoi ... teki muuten hyvää juoksulenkki, raikkaassa syysaamussa ;)

Nyt puurot porisemaan kera kahvin. Perhe alkaa heräilemään . :heart:
Joku juokseekin...
Minä olen ihan raatona :(

6a00d834515ddf69e2014e8abb64ee970d-350wi

Huomenta!

Just heräsin, mies ja esikko nousseet puol 7 maissa, kuopus vähän myöhemmin.
Kahvit kupissa, vähän jogurttia lautasella..nuo kun naamariini saan niin aletaan lähteä kylään miun vanhemmille. Pääsee lapset mummolaan möyrimään :) Ovat kovasti odottaneet.

Oi sulla pieni ihme siellä :heart: Onnea!
Voimahaleja pikkuselle ja äidille.

kiitos :) vielä sain nukuttua kuuden jälkeen tovin ja nyt kofeiinia naamaan. Pakkohan näihin yöheräämisiin on tottua, kunhan toisen saa kotiin, hyvää harjoitusta oli tämä sairaalavierailu ettei aina käy päiväseltään :D pitäs vaan raskia jättää hänet tänne päivällä ja suunnata isompien luokse kotiin :)
edit: ja isiä ei onnistella, se on tyhmä porsas joka lähti raskausaikana, ja vaatii nyt vielä verikokeita isyytensä vahvistamiseksi :D urpo. joten äiti ja pikkuinen kiittää ;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä