HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heräsin kolmelta neulomaan nuttuja kehitysmaiden lapsille ennen töihinmenoa. Tässä samalla kypsyttelen illalla jauhamistani jyvistä tehtyä puuroa viidelle omalle lapselleni.

...Ei kun taidankin olla vielä unessa...

Huomenii!

Mä en saata näin aikaisin vielä mtn syödä, kahvilla liikkeelle. Tosin, saas nähdä milloin tää aamukahvikin muuttuu teeksi. Tosi paljon vähentyny kahvinjuonti mulla viime aikoina.

: / Nyt se on sitten näköjään syksy tullut. Harmaata, ankeaa ja koleaa ja tätä kylmyyttä kestää sitten seuraavat 7 kk suunnilleen. Lisäksi koko päivä menee taas, se on varmaan iltakuusi ennen kuin olen taas kotona. :x

: / Nyt se on sitten näköjään syksy tullut. Harmaata, ankeaa ja koleaa ja tätä kylmyyttä kestää sitten seuraavat 7 kk suunnilleen. Lisäksi koko päivä menee taas, se on varmaan iltakuusi ennen kuin olen taas kotona. :x
Minä riemulla tervehdin syksyä. Talvi ja kevätkin menee :) Elämä siirtyy sisälle ja koti on kiva siivota hyvin ja poltella kynttilöitä. Kesätauolla olleet ohjelmatkin palasivat.

Huomenta -.- Ei ihan niin reippaana kuin eilenaamuna... Heräsin kahen jälkeen yöllä painajaiseen ja olin sitte hereillä varmaan tunnin. Sitte ku nukahin niin heräsin taas ukkoseen. Sitte nukahin ja heti soi herätyskello...

Ja lopulta kun tein lähtöä töihin niin kengästä pakeni musta hämähäkki kinttua ylös, hyyyiii!!

Ei hyvä aamu sitte yhtään -.-

Huomenta vaan..

Joka kohtaan koskee,mutta lääkärin vastaanotolla ollut hoituri täti sanoi että se johtuu vain nenän tukkoisuudesta..siis se, että korviin sattuu,hengitys vinkuu ja rohisee,ahdistuksen tunne.. en pääse lääkäriin.

Koko päivää en anna tuon pilata, luulen että sen tekee sekee setä työvoimatoimisto.. miksi ne ei voineet tehdä puhelimessa jatkoa sille työttömyydelle??Minä kysyn vaan...

No,otetaas nyt eka kahvia pari kuppia ja hengitellään raitista syysaamun ilmaa. Koitetaan nauttia siitä mitä on.. Tiistaita jokaiselle!

Huomenta!
Esikoisen koulu alkaa vasta ysiltä, tässä aikani kuluksi istun.
Väsyttää vain kamalasti, kuten monena muunakin aamuna. |O

Huomenta vaan..

Joka kohtaan koskee,mutta lääkärin vastaanotolla ollut hoituri täti sanoi että se johtuu vain nenän tukkoisuudesta..siis se, että korviin sattuu,hengitys vinkuu ja rohisee,ahdistuksen tunne.. en pääse lääkäriin.

Koko päivää en anna tuon pilata, luulen että sen tekee sekee setä työvoimatoimisto.. miksi ne ei voineet tehdä puhelimessa jatkoa sille työttömyydelle??Minä kysyn vaan...

No,otetaas nyt eka kahvia pari kuppia ja hengitellään raitista syysaamun ilmaa. Koitetaan nauttia siitä mitä on.. Tiistaita jokaiselle!
Vähäisintäkään vaivaa ei viitsittäisi nähdä rahojensa eteen.

"Huomenta!"
Joo, ollaan oltu hereillä jo kuudesta lähtien, nyt vasta koneelle joutaa istahtaa.
Aamukahvia seuraavaksi, lapset vein just hoitoon. Kuhan saa aamupalan syötyä niin kattoo sitten mitä tänään keksis :)
Siivoustahan sitä olis, aina ja huutistavaroiden järkkäämistä..kuvaamista ja näpyttelyä..plääh. Vaan jospa se kannattais, sais ees muutaman eurosen ja mikä tärkeintä, vähän tyhjemmäks tän kämpän nurkkia :)

[QUOTE="ihanaa";24521285]Nää sun alotukset on oikeesti aivan ihania! Niin positiivisiä että auttaa jaksamaan jokaisen koulupäivän, vaikka kuinka ois huono aamu! :) [/QUOTE]

Ja tälläsia kommentteja on niin IHANA lukea !!! :)
( työpäivä takana :) :) )

Yhteistyössä