HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tää lomalainen taas aikaista aamu toivottelee :)!!

Ihanaa, aurinkoista päivää lupaa !
Tyttö saa tänään tepastella ystävänsä kanssa ekan kerran kaksin kouluun ja kotio :) . Ovat niin polleena . Ja niin on äitikin :heart:

Nyt nautin kahvista ja sitten päivästä pyöräillen mieheni kanssa. :heart:

Huomenta!

Mä en sit nukkunut koko yönä ollenkaan.. : /
Kaikki tuntuu nyt ressaavan..(sitä se hormoonien sekasin meno teettää :D )
Kohta pitäs laitella aamupalat valmiiksi lapsille ja sit aamupesut ym..ja käppäillään neuvolaan.
Neuvolan jälkeen voisin käydä lasten kanssa kirppareilla kattelemassa joskos jotain löytyis..
Loppu päivän omistan ihan vain perheelle ja yhteiselle ajan vietolle...ei siivoamista tänään!!!

Huomenta :) Aamukahvilla tässä. Mietiskelin että mulla on ihan liikaa luppoaikaa aamuisin :D
Oon ihan innoissani huomisesta! Tampereelle, ikeaan ja särkänniemeen vie tie :) Pitäis vaan jaksaa tämä päivä ahkeroida koulun työmaalla...

Ja ai että marabou, mä itsekin muistan sen tunteen kun sai kävellä ekaa kertaa kaverin kanssa kouluun, oli muuten iso olo! :))

Huomenta! 6-vuotiaan lapseni sanoin; kyllä se on niin että aikainen lintu astuu madon päälle... No, tämä äiti olis kyllä mielellään vielä hetken nukkunut, matoja tuolta vesisateesta löytyy myöhemminkin :D
No, raskaus valvottaa ja asiat mietityttää mutta mikäs tässä on hiljaisuudesta nauttiessa.

Huomenta. Tämä lomalainen herännyt 6,30 ja koirat ulkoilutettu ja syötetty. Kahvia siemailen ja munia ja pekonia lapsukaisille paistelen. Kohta herättämään sakki. Sittne koululaiset lähtee kouluun ja saattelen eskarin sinne samaan paikkaan myös. Hyvä päivä tulossa. Lenkillä käyn, netissä istun, telkkua katson. Saatan vähän imuroida koirankarvoja ja pestä koneellisen pyykkiä.

Huomenta!

Mulla on tänään vapaapäivä ja kampaaja :heart: Erityisen hyvä juttu siks, ku oon nyt kuukauden oottanut tota aikaa, kun en saanut aikaiseksi ajoissa varata :whistle: Ajattelin pätkästä hiuksia ihan kunnolla -> saas nähdä oonko illallakin iloinen vielä ;)

Mut ekaks kaffetta ja surffailua/lastenohjelmia poijan kans. Tytöllä on vasta kympiksi kouluun eli saapi nukkua vielä.

Huomenta! 6-vuotiaan lapseni sanoin; kyllä se on niin että aikainen lintu astuu madon päälle... No, tämä äiti olis kyllä mielellään vielä hetken nukkunut, matoja tuolta vesisateesta löytyy myöhemminkin :D
No, raskaus valvottaa ja asiat mietityttää mutta mikäs tässä on hiljaisuudesta nauttiessa.

Näin se on !! Itsekin saan kotitöitä tehtyä heti aamusta :) Eipä jää päivälle hommia.

Huomenta!

Käytiin eilen ostamassa lapsille vaatekaapit, ne tosin saa vasta viikkojen päästä..ja kirpparillakin "sain"/ehdin käymään pitkästä aikaa ja mies teki miulle löydön, yhet kirjat jotka maksaa esim.huutiksessa käytettynäkin 15e-> oli nyt 3e/kpl :D
Sit ostin esikoiselle pari kivaa paitaa ja yhen vanhan palapelin. Ne on ihania.

Tälle päivälle ei oo mitään ihmeitä suunnitelmissa, miehen pari kaveria tulee käymään ja mie varmaan yritän vähän saada myyntitavaroita ojennukseen :) Taas vaihteeks pitäs ja pitäs...

Mukavaa (vaikkakin ainakin täälläpäin melko sateista) päivää kaikille!

Huomenta..

5.30 heräsin ihan outoon tunteeseen,en tiedä liittyikö uneen vai mihin..Tunsin jonkun koskevan,ei mikään pieni hipaisu vaan sellainen luja puristus käsivarressa.
Aamutoimet ihan hissuksiin hoitelin,kahvia keittelin,siivosin pikkusen keittiötä ja nyt kun sain pojat kouluun niin ajattelin juoda sen kolmannen mukin kahvia ja hetken istua paikallani,ennenkuin aloitan siivouksen.

Aivan ihana raikas sade!!!Jospa iltapäivällä kävis sitten lenkillä,kaveri neuvoi uuden-hiukan pidemman lenkin,niin sen vois käydä nykäsemässä.. Hyvä aamu kertakaikkiaan!! =)

Yhteistyössä