HuOmenta !!!

"vieras"
Huomenta! Täällä taas on synkkä ilma, mutta musta se on ihanaa! :D mahtavaa, kun ei ole kuuma! Tästä ihan just töihin, onneksi enää kolme päivää :) mukavaa lenkkiä!
 
"vieras"
Sun on pakko olla seinähullu. :D

Yritän herätä. Ei puhettakaan, että jaksaisin keittää kahvia, saati suunnitella lenkillelähtöä. Olen täynnä virtaa tossa 11.00 aikaan. Siihen asti mennään melkosessa horroksessa. Aamuvuoro alkaa 6.30 ja töihin pitäs lähteä.
 
Huomenia vaan... ei kuitenkaan erityisen pirteitä täälläpäin.

Tyttö heräsi johonkin itkukohtaukseen varttia vaille kolme eikä ole nukkunut sen jälkeen. Herätti vauvan samalla ja kahteen kertaan meinasin saada pienen nukahtamaan uudelleen seuraavan parin tunnin aikana mutta molemmilla kertaa isosisko herätti heti uudestaan... Viiden korvilla sitten luovutettiin ja noustiin ylös, nyt aamupalalla ja mietitään millainen mahtaa päivästä tulla kun tytön yöunet jäi kuuteen tuntiin... : /
 
Huomenta!
Minä heräsin aivan liian aikasin tähän aamuun, eka iltavuoro loma jälkeen tiedossa eli tarpeen olis ollu nukkua hiukan pidempään. Minut herätti uni, missä huomasin että tulorajani oli ylittynyt ja jouduin maksamaan lisäprosentilla! Ja siihen sitten kauhukseni heräsin ja tajusin että mullahan tosiaan on se tilanne juuri käsillä, kun en aikasemmin ole sitä tajunnu vaihtaa..helvetinhelvetti!!!!! Enkä tajua yhtään noista verohommeleista, jospa mies osais auttaa kun herää...
Harmaa aamu täällä pohojosessa kaiken kaikkiaan muutenkin, tuulee kovasti. En tiiä mille alkas, lenkille lähtö kyllä houkuttelisi,kuten unien jatkaminen...
 
"Lila"
Huomenta!

On aamukaffen aika. Viimeiset ruisleipäpalat menossa. Odottaa sen jälkeen VHH-kuuri. Eihän ne ole enää edes kunnon aamiaisia, kun ei ole kaffen kanssa paria ruisleivänpalasta.
 
Huomenta! :)

Täällä on pirteänä herätty aamusta heti vaikka nukkumaan pääsin kolmen aikaan vasta,kun kakkua täytin valmiiksi tätä päivää varten.
Tänään sitten ystävien kanssa kahvittelua mun ja miehen vuosipäivän kunniaksi tiedossa ja illalla lähtö yövuoroon töihin...

( olipa hassua,kun anopilta sain kuulla että heillä on tänään hääpäivä :) ja samalla vuosipäivä... )
 
Huomenta!

Käytiin siskon kanssa yöllä ensi-illassa katsomassa uusi Harry Potter, kolmen aikaa oltiin sieltä takas, ihmeellistä ettei väsytä. Ollaan mun vanhemmilla tytön kanssa ja mies soitti juuri, että meidän naapuritaloa oli äsken 4 poliisipartiota piirittämässä, ei kyllä tiedetä miksi. Jännitystä elämään! ;)
 

Yhteistyössä