HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ja aurinkoista Juhannusaaton aamua !!! :)

Kahvi maistuu tänään kumman hyvälle.
Meinasin tässä aamutuimaan ulkoilemaan, kun aurinkokokin paistaa.

Tänään meren yli Viron puolelle päivää viettämäään perheen kanssa. :heart::heart:

[QUOTE="Turo";24050690]Miten sä voit olla aina noin skarppi, sä et ole normaali.[/QUOTE]

Kyllä mä ihan normiksi sanoisin :D

Hyvät unet ja liikunta takaa mun energisyyden :D:D Ja Positiivinen elämänasenne.

• Tykkää
Reactions: Neiti-81
Huomenta!

Meillä ois kans tänään mökille meno. Jotenkin ottaa päähän ne itikat, joita hyvin todennäköisesti siellä on pilvin pimein...mut toisaalta, jos sää suosii niin miten lapset nauttiikaan pihalla kirmaamisesta ja siel on vielä semmonen iso trampoliinikin missä hyppiä :)

Mut joo, kuhan nyt ihan ekana sais silmät auki ja kahvia nassuun. Taas heräsin liian aikaseen mutku ei enää nukkuakaan pysty ku nenä alkoi taas vuotamaan..sama juttu joka hiton aamu ku herään.

Huomenta vaan, en tiedä kuinka hyvää, tuli puoli yötä valvottua kun suonenvetoja tuli ympäri kroppaa... Nyt rv 29+1. Miten muuten saa suonenvedon häipymään kyljestä??

Huomenta :D Pikku hiljaa alkaa piristää kun oon saanut kahvia naamaan.

Sit pyykille ja sit kattellaan sataako vai eikö, mennäänkö puistoon leikkimään vaiko kekataan jotain sisistä.

Mukavaa Juhannuksen aikaa kaikille!!!!=) Vettä taas ropisee, mutta kohta kävelylle, pyöräilylle happea haukkaamaan ja samalla kauppaan lasten kanssa ;) Sitten päiväsauna ja kiuasmakkaraa, iltasella sit "piknikki" eväitä.

Huomenta van. mä oo jo melkein siivonnut. Enää matot parvekkeelta lattialle ja yhden vessan pesu =) tietenkin ptiää sti auttaa noita pienempia laspai petivaatteiden vaihdossa.
Ihana kun on saanut jo työn tehtyä. Lapsilla vielä omien huoneiden siivoukset edessä, mitäs nukuvat näin pitkään. :whistle:

Huomenta!

Tjaa, eilinen aurinkoilma oli sitte vain väliaikaista - harmaata on taas.
Me mennään tää jussi ilman planeja. Ehkä grillaillaan ja tsillaillaan vain tässä kotosalla. Mut eipä haittaa, lomareissu on jo suunnitteilla =)

Huomenta!
koko perhe yhdessä aamupalalla (ja minä pyörähdän samalla netissä kun itse jo söin ja muut nauttivat kattamastani pöydästä:heart:)
Isännän mukaan palvelu on kuin hotellissa:heart:

just mietin miten hyvin asiat on :):heart:

[QUOTE="nii";24050848]rollolainen, tiesitkö ettei parvekkeel saa puistaa mattoja? Vähänkö vituttais, jos joku ennen 8 juhannusaaattona vetelis imurilla ympäri kämppää..[/QUOTE]

klo7 lopuu hiljaisuus ja siivota voiilman imuriakin.
ja me asutaan alakerrassa, meidän alapuolella EI ole parveketta, joten toisten parvekkeelle ne pölyt ja roskat ei mene. Tiesitkö että muovimatot ei kerää niin paljon pölyä, jotne suosin nitä

klo7 lopuu hiljaisuus ja siivota voiilman imuriakin.
ja me asutaan alakerrassa, meidän alapuolella EI ole parveketta, joten toisten parvekkeelle ne pölyt ja roskat ei mene. Tiesitkö että muovimatot ei kerää niin paljon pölyä, jotne suosin nitä

Aivan, täälläkin hiljaisuus loppui klo 7 ja silloin mun tietääkseni saa kuulua elämisen ääniä... Imuroin siis heti seiskan jälkeen, jos ei kestä normaaleja ääniä pysyköön pois kerrostaloista. En mä voi sille mitään jos naapurit on eilen jo vetänyt jussiviinakset huiviin ja aamulla nukuttais klo 14 asti...

Yhteistyössä