HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on niinkuin viimonen työpäivä tällä viikolla . :)
Tekee niin hyvää taas kolmen päivän viikonloppu . Ja Juhannus :D:D

Huomenna suuntaamme Tallinnaan :) Sinne lupasi ihanasti huomiselle yli +21 ja aurinkoa :D:D

Tänään tänne etelään saapuukin kunnon sateet ja tuulet :|

Huomenta. Heräsin tänään jo poikkeuksellisesti tunnin etuajassa, uni vaan loppui. No, saanpahan nauttia pitkästä aamukahvista, vähän niinkuin viikonloppuisin :D
Ihanaa Tallinnan reissua teille, me jäädään tänne nauttimaan myrskytuulista :)

Huomenta!

Pitkästä aikaa ihana aamu! Aurinkokii paistaa!
Tänää ois vaa iso kauppareissu eessä, se kyl ei oikee nappais jos siel on taas ihan mahottomasti ihmisiä. Polvi on muistutellut olemassaolostaan joten tunnin seisomisesta ei tuu tykkäämään.

Hyvää reissua maraboulle!!

(tekee taas miel suklaata :O )

Huomenta!

Pitkästä aikaa ihana aamu! Aurinkokii paistaa!
Tänää ois vaa iso kauppareissu eessä, se kyl ei oikee nappais jos siel on taas ihan mahottomasti ihmisiä. Polvi on muistutellut olemassaolostaan joten tunnin seisomisesta ei tuu tykkäämään.

Hyvää reissua maraboulle!!

(tekee taas miel suklaata :O )

mmm.. marabou :D:D

No joo. . . Otahan suklaata ;)

Mä tästä alan kohta pyöräillä työmaalle . Pääsee ajoissa kotiinkin.

HuOmenta vaan :)
Mulle tulikin tänään 1 ylimääräinen vapaapäivä. Poikani saikin työnsä tehtyä ja hänelle juhannus jo alkoi.
Siispä minä en menekään hoitamaan vaavia. Kysyin kyllä pojalta, että mitä jos vauva kakkii? :laugh:
Tää on niin naurettavaa, mutta se laittaa T-paidan naamansa eteen ja sitten pesasee lapsen...

Juu huomenta täältä silmäpussien takaa... Tänään alkais perinteinen juhannusreissu eli laivalle ja muumimaailmaan ja vielä sunnuntaina kelien salliessa särkänniemeen. pimu vaan itki koko yön raapien silmiään, että pääsee aloittaan tänkin reissun ihan tohtorin vastaanotolta :( No mut ensin lyhyt työpäivä ja sit matkaan :)