Huomenta!
Ihanaa, viime yönä saatiin nukuttua. Käytin tyttöä eilen lääkärissä parin valvotun yön jälkeen ja korvatulehdushan sillä oli molemmissa korvissa. Kunnon lääkkeillä sitten pikkuinen (ja äiti) saivat unta. Ihanan levännyt fiilis, hyvä startata päivä virkeänä
Hyvää huomenta vaan kaikille.
Meinasin, että tulis ikkunanpesukelit vaan eipä tullutkaan. Aurinkoisella kelillä ei voi pestä ikkunoita, joten chillailen vaan...
(vaaka muuten näytti tänä aamuna 10 kg vähemmän kuin muutama kuukausi sitten... kiitos vauvan ja vaunulenkkien )
[QUOTE="akka";23761909]Oli mahtava peli illalla,hyvä suomi.Vapaapäivä ja eikös sitä ole taas heräilty ennen kukonpieraisua =)[/QUOTE]
Sika se oli, joka pieras.
Minäkin heräsin ihan samaan aikaan kuin arkisin. Ei se mitään; tuleepahan 'pidempi' päivä
Jess, ihanaa Leijonat Mää painuin petihin ekan maalin jälkeen ja miehen yöllisistä karjunnoista osasin jo päätellä että niitä tuli lisää Vaikken jäkisfani olekaan niin kieltämättä tuntuu hyvältä että pojat pärjää kisoissa!
Ikkunanpesua olin minäkin ajatellu aloittelevani mutta kun tuo keli on noin aurinkoinen ja ihana niin enpäs sittenkään viitsi. Kyllä se ensi viikolla on pilvessä
Kyllä tuo aurinko vie surut ja murheet mennessään... On ollut niin synkkä talvi ja sitäkin synkemmät kaksi vuotta. Kahden viikon päästä lähden kohdun poisleikkaukseen Ajatus tuntuu ahdistavalta, ja että lapsia siunaantu vain yksi... Mutta päivä kerrallaan!
[QUOTE="Rieta";23761955]Gooood Moorning vaan kaikille!
Jess, ihanaa Leijonat Mää painuin petihin ekan maalin jälkeen ja miehen yöllisistä karjunnoista osasin jo päätellä että niitä tuli lisää Vaikken jäkisfani olekaan niin kieltämättä tuntuu hyvältä että pojat pärjää kisoissa!
Ikkunanpesua olin minäkin ajatellu aloittelevani mutta kun tuo keli on noin aurinkoinen ja ihana niin enpäs sittenkään viitsi. Kyllä se ensi viikolla on pilvessä
Kyllä tuo aurinko vie surut ja murheet mennessään... On ollut niin synkkä talvi ja sitäkin synkemmät kaksi vuotta. Kahden viikon päästä lähden kohdun poisleikkaukseen Ajatus tuntuu ahdistavalta, ja että lapsia siunaantu vain yksi... Mutta päivä kerrallaan![/QUOTE]
Minäkin niin olen pahoillani tuosta auringonpaisteesta; silloinhan EI voi pestä ikkunoita. Siirrän siis sen siististi sivuun. Pesen sitten joskus... tänään chillailen vaan.