HuOmenta !!!

huomentaaaa :p virkeenä aamukaffetta maistelen,tuo poika viipeltää ympäri kämppää kun on vihdoin oppinu ryömimään :D kahvi siis kerkee kylmäks kun sen perässä juoksee.. mut ei haittaa,3 yötä ja mennään tampereelle pääsiäisen viettoon :p ihanaa ! näkee ystäviä ja sukua :heart:
 
JONSERED Karhunkantaja
Ei kiitos kahville. ;)

Teetä hörpin ja jopa hieman levänneenä. Pitää heittää osan lapsista ja kaverin lapset kouluun ja käydä äijän kanssa lääkärissä. Äijällä on polikliininen kontrolli. Illalla on vanhempainilta, jossa aiheena Stasin luokan leirikoulu. Siitä tulee takuulla ikimuistoista... tai siis molemmista, sekä leirikoulusta että erityisesti vanhempainillasta.

Kevät on iskenyt toisia halolla päähän. :saint::LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="akka";23609444]Huomenta.Keittelen itselleni aamukahvit vasta töissä.Huomenna viikon viimeinen työpäivä sitten monta vapaata. =)[/QUOTE]

Vapaa on ihanaa!!

Mälsää vain, että meillä osa populaatiosta aloittaa pääsiäisvapaat sairastamalla.
 
Huomenta!

Muroja ja vettä olen syönyt, ei toivoakaan että kahvi maistuis heti aamusta. Vauva on saanut aamupuuron. Eka yö ilman yösyöttöä ja ilman itkua takana =) Neiti ryömii ja ihmettelee tällä hetkellä cd-hyllyä. Vanhempainvapaalla vielä ollaan, jee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23609648:
Mä antaisin olla,mutta kun tänää tulee vieraita ni siks vois imuroida... :D muuten olisin sen tehnyt huomenna..
Täälläkin nokka vuotaa,kiitos siitepölyjen...
Mä taas ahdistun niin paljon, jos täällä on sotkusta niin ei siinä muu auta, ku tarttua harjan varteen :D
 
Mä taas ahdistun niin paljon, jos täällä on sotkusta niin ei siinä muu auta, ku tarttua harjan varteen :D
Vähän sama homma..alkaa tulee pahalle tuulelle heti jos alkaa tavarat olla hujan hajan tai pölykoira juoksee silmien edestä... :D
En tiedä mistä,mut jostain mulle on iskenyt joku hirvee siivousbuumi...Eipähän koskaan ikinä tartte sanoo,et meil olis likasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23609680:
Vähän sama homma..alkaa tulee pahalle tuulelle heti jos alkaa tavarat olla hujan hajan tai pölykoira juoksee silmien edestä... :D
En tiedä mistä,mut jostain mulle on iskenyt joku hirvee siivousbuumi...Eipähän koskaan ikinä tartte sanoo,et meil olis likasta.
:D No mulla toi siivousbuumi on taas kädonnut johonki.. Kai se kahvikuppien ja psyykkaamisen kanssa iskee päälle :D *toistelee peilin edessä, siivoo, sä tykkäät siivota jne.* :D
 
Mä rupeen miettii aina jos into katoo ja jotain pitäis tehdä,et ovesta saattaa tulla koska tahansa joku käymään :D
Ja miten kauheeta olis jos se joku kuka tahansa sitten puhuis ympäriinsä kuinka hirveen paskasta meil on..Johan alkaa siivousinto palailla :D

Outo minä:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23609707:
Mä rupeen miettii aina jos into katoo ja jotain pitäis tehdä,et ovesta saattaa tulla koska tahansa joku käymään :D
Ja miten kauheeta olis jos se joku kuka tahansa sitten puhuis ympäriinsä kuinka hirveen paskasta meil on..Johan alkaa siivousinto palailla :D

Outo minä:LOL:
Hmmm.. toimiskohan toi mulla... ainiin, ei kun meillä ei koskaan käy ketään :D
 

Yhteistyössä