HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta, kaunis ilma herätä uuteen aamuun :D! Voi vitsi, heräsin niin kauheeseen säärikramppiin ettei tosikaan : /, vieläkin yrittää koko ajan mennä uudestaan kun liikauttaa vähän jalkaa. En tiedä olenko juonut eilen liian vähän vai mitä. Syön sentään lisämagnesiumiakin mutta koko ajan nää krampit vaan on mun kiusana.

Huomenta :)

Meillon aika tylsä ilma - mun suunnitelmani ajaa pyörällä töistä kotiin taitavat jäädä siis : /

Mut muuten hyvä fiilis; innolla odotan mitä päivä tuo tullessaan! Ja jee, eilen tuli mun tilaamani mekko, joka oli just sopiva =) :heart:

Huomenia! Vettä sataa nyt koko ajan ja lumet kyl sulaa ihan silmissä :) Vähä huonosti tuli nukuttua mutta ehkä ne pari kuppii kahvii korjaa sitten tilannetta että saisi silmät kunnolla auki :)

Huomenta.. jos eilen ja toissapäivänä oli energiset fiilikset, niin nyt ei tosiaankaan ole. Väsyttää ja kiukuttaaki vähäsen, mutta eiköhän se tästä ku saan juotua teetä ja tiskattua.
Tai vaihtoehtosesti meen sohvalle nukkumaan, sänkyyn ei oo asiaa kun mies kuorsaa ja on vallannut munkin puolen. Eikä suostunu ees siirtymään, rontti. :D

Ilmaki on mitä on. Onneks tätä harmaata ei kestä enää kauaa, ku tulee KESÄ!:kiss:

Yhteistyössä