HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se vetelee työviikko tänään jo puolessa.
Nyt kyllä ois nukuttanut, mutta uni loppui jo puol 5. : /

Nyt kaffi alkaa piristämään.
Nuhaa pukkaa vieläkin olemaan. Aivan tukkonen aamu. Mutta kyllä tämä taas tästä lähtee käyntiin. :xmas:

Huomenta vaan! Mies lähtee tänään viikoksi reissuun ja oma loma jatkuu. Jospa tänään tulisi vielä yhtä kaunis ilma kuin eilen. Lapsille lupasin pitsaa ruuaksi tänään, pääsee helpommalla itsekin sitten. Nyt aamukahvin keittoon ja salaa yksi pala suklaata suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23475298:
Huomenta! Palsta taas kertoo mulle koko ajan että "service is unavaible".. Ja nyt pitää lähteä pukemaan jo tuota neitiä ja lähteä kouluun :)
Onneksi meidän 'neiti' saa nukkua niin pitkään kun nukuttaa. Menen hoitamaan häntä kotiinsa.

Kirkas lenkkeilypäivä näyttää taas tulevan; eilen nukkui vaunuissa 2 tuntia.

Huomenta!

Meillä on näköjään taas kirpakka pakkanen, -18° näyttää mittari. Eilenkin toi kova pakkanen kyllä laski nopeasti ja tuli ihan mahtavan hyvä ilma päiväksi - eli toivotaan tälle päivälle samaa
s010.gif

Huomenta!
Päivä alkoi kiukkuamisella. Armas äitini oli laittanut minun lasteni kuvia fb:iin, vaikka olen nimenomaa kieltänyt. Taisi unohtua prkl! :kieh:

Huomenta!
Se olis sitten toripäivä tänään, täytyy vähän tehdä ostoslistaa. Klo 6 oli 14 astetta ja päiväksi luvataan päälle 20. Paikalliset kulkee vielä toppatakeissa, me mamut viipelletään sortseissa & hihattomissa ja varvastossut jalassa :D

Huomenta!

Piti käydä aamusta puntarissa, mutta unohdin. Ei sillä että mun maailma siihen kaatuis. Ihan sillä piti käydä kun meinaan tuota laihdutusta aloittaa....

Täytyy tässä keksiä mitä tänään tekisi....

Yhteistyössä