huOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta huomenta =) meilllä tuo puolivuotias herätti 5:47,mutta mitäpä siitä kun nukkumaan mentiin niin aikaisin :D tänään iskä lähtee IFKin peliin ja me jäädään kotiin möllöttämään.. hih,mukavaa lauantaita :P

Huomenta!

Mää oon nukkunu niiiin huonosti - perhepeti ei sovi mulle yhtään. Poika oli jostain syystä tullu yöllä meidän sänkyyn (jota se ei oikesti ikinä tee) ja mä oon sitte nukkunu ihan sikahuonosti, ku se pyöri ja hyöri siinä vieressä.
No jospa kahvi piristäisi. Ysiltä tyttö taitoluisteluun ja ite suuntaan zumbaamaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23069059:
Hyvää huomenta!

Mun "piinaviikko" alkaa olla lopuillaan... Eikä se nyt sit lopun viimen niin kauheaa ole ollutkaan :)
Millainen piinaviikko sinulla oli, jos saa kysyä?=) Minun piinaviikkoni oli 7 työvuoroa peräkkäin, yleensä on 3-5 vuoroa. Tuntui pitkältä, mutta menihän se ja vapaat on odottamassa tulevaisuudessa (vuoronvaihdoista kyse)

TErveisiä raittiista ulkoilmasta :)
Kävin hilpasemassa tunnin juosta !!! Ihanaa kun niiin hiljaista ja titityyt lauloi . Niin keväistä. Kunnon happiannos saatu .

Nyt puuroa porisemaan perheelle. :heart:

Huomenta!
Koira valvotti piipitys aarialla melkein koko yön. |O

Ja nytkin se piippaa, mikä lie sille tullut. :snotty:

Huomenta.Huonosti nukuttu yö takana.Miehen teini paukkas puoli kaksi kotiin jonkun kaverinsa kanssa yöllä ja koira nosti hirveen metelin ja herätti koko huushollin.Sen jälkeen en olekkaan enää kunnolla nukkunut.

Huomenta!

Mie olin herätessäni ihan pyörällä päästäni, ku illalla muistan ku kuopus kömpi meijän sänkyyn.

No, aamulla tietty oletin että näin on vieläkin, katoin vaan että on siinä joku pieni.
Menin sit veskissä käymään ja säikähin hirveesti ku lastenhuoneeseen kurkatessani huomasin ettei esikoinen olekaan sängyssään!

Kurkkasin sitten kuopuksekin sänkyyn ku oletin esikon menneen sinne, mutta ei, siellä olikin kuopus. Sitten piti jo hetki rapsuttaa päätään, että hetkinen nyt, eikös kuopus ollu meijän sängyssä. Esikoinenhan se siellä...en yhtään tiiä missä välissä ne on paikkaa vaihtaneet :)

Aamupuurot ja -kahvit meinasin tässä pistellä menemään ja sit pitää varmaan pyykkejä laittaa, kissan astiaa siivota jne. pientä. Ei mitään suunniteltua tälle päivälle.

Hyvää Runebergin päivää vaan kaikille, kuis moni meinaa muuten tänään syödä niitä möttösiä?

Yhteistyössä