HuOmenta ! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kurnau:
Alkuperäinen kirjoittaja viimeinen vapaa viikko:
Ensiviikolla alkaa kuntoutus.Turhauttaa ja ärsyttää jo valmiiksi niin että on pinna kireällä koko viikon :/

Mikä kuntoutus sinulla alkaa jonkun sairauden tiimoiltako??

Joo,työkkäri pakotti pitkäaikaisten työttömien kuntoutukseen kun on sairauksia mitkä vaikuttaa työssäkäymiseen,astma,diabetes,masennus,fibromyalgia,verenpainetauti,allergiat.Se ei auta mua mitenkään se kuntoutus,töihin ei ota kukaan tämmöistä joka sairastaa näin paljon. :/
Siksi mua valmiiksi jo vituttaa.

Huomenta!

Mies lähti loman jälkeen töihin taas, huomenna sillä tosin ois vapaa jos mie nyt nuhaltani kykenen lääketiputukseen menemään.
Itte painin omien tulevaisuudensuunnitelmieni kans..tai no, niiden puutteen kans..eli koitan keksiä mikä haluan olla "isona". Pitäis jotain keksiä..vaikka kaupan tädiks? :D

Alkuperäinen kirjoittaja kurnau:
Ensiviikolla alkaa kuntoutus.Turhauttaa ja ärsyttää jo valmiiksi niin että on pinna kireällä koko viikon :/

Mikä kuntoutus sinulla alkaa jonkun sairauden tiimoiltako??

Joo,työkkäri pakotti pitkäaikaisten työttömien kuntoutukseen kun on sairauksia mitkä vaikuttaa työssäkäymiseen,astma,diabetes,masennus,fibromyalgia,verenpainetauti,allergiat.Se ei auta mua mitenkään se kuntoutus,töihin ei ota kukaan tämmöistä joka sairastaa näin paljon. :/
Siksi mua valmiiksi jo vituttaa.

Voi että mutta toivon että tulisi kuitenkin sinulle kiva kuntoutus juttu eteen asian tiimoilta!Tässä meinaan itse kanssa odotan että selviäisi minkänlaiseen kuntoutukseen joudun tai mitä kuntoutusta keksivät kun on esm diabeettinen polyneuropatia yms.Kuntoutus tuella itse tässä olen.Mutta jaksuja sinulle

Yhteistyössä