HuOmenta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Oho, ulkona jo +21 :) Lämmin yö ollut.

Tönöön meillä perheen kanssa Tallinnapäivä :) Mukava päästä laivalle pitkästä aikaa. Sitten Shoppailemaan ja syömään . :xmas:

oot kyl omituine ihminen kun lomallaki heräät jo 5 .D Muistan aina sillon (ku ite olin jo lomal) sä olit töissä nii heräsit vähä pääl 4 :D. Mihin aikaan meet nukkumaan vai nukutko vaan vähän : D?

Ei ole tullut rytmiä juuri vaihdeltua tässä lomalla. Menen koisimaan jo 21 aikaan :) Tarviin unta 7- 8h
Maananataina alkaa taas arki , eipä ole ongelmia nousta ajoissa ;)

Nyt painun lenkkipolulle. :)

kuulostaa ihanalta : D. Itelle vois olla hankalaa mennä yhtäkkii nukkumaan kello 21 kun heränny siinä 14 aikaan : D. Mut ihanan kuulosta on. Itekkin tykkään aamuista kun niitä pääsee sit koulun alettua ihastelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ikinä herää yöllä.

Saattaa olla jotain uupumusta. Voikohan huono Hb vaikuttaa? Jos kovasti vaivaa niin käy lääkärillä.

niin se voi olla kun koulussa kerran mitattiin lääkärintarkistuksen yhteydessä niin muistaakse oma hb oli jtn 130. joten ei kovinkaan iso.

niin se voi olla kun koulussa kerran mitattiin lääkärintarkistuksen yhteydessä niin muistaakse oma hb oli jtn 130. joten ei kovinkaan iso.

Mulla on ollut aina alle 120. 130 on hyvä naisilla.

En ole nainen. Juuri tuossa wikipediasta katsoin niin miehillä sen pitäisi olla 134-167. Eli kyllä minulla vähän tuon alle on. mutta voiko se laskea sitä kun olen vasta 16?

En ole nainen. Juuri tuossa wikipediasta katsoin niin miehillä sen pitäisi olla 134-167. Eli kyllä minulla vähän tuon alle on. mutta voiko se laskea sitä kun olen vasta 16?

Huono hemoglobiini voi olla myös lapsilla ja teineillä.

Mites sä tänne olet eksynyt? :whistle:

Huono hemoglobiini voi olla myös lapsilla ja teineillä.

Mites sä tänne olet eksynyt? :whistle:

Muropaketin keskustelusta joskus vuosi sitten eksyin : D. Ja siitä lähtien olen trollannut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti. Bannitkin on kyllä muutama osunut kohdalle. Viime banni kesti semmosen reilun 3kk.

Muropaketin keskustelusta joskus vuosi sitten eksyin : D. Ja siitä lähtien olen trollannut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti. Bannitkin on kyllä muutama osunut kohdalle. Viime banni kesti semmosen reilun 3kk.

Vai niin. :D Mulla on ollut jotain 2-3 bannia. Pisin taisi olla 10pvä.

Oliko murossa juttua jostain plussan kuvista? :whistle:

Vai niin. :D Mulla on ollut jotain 2-3 bannia. Pisin taisi olla 10pvä.

Oliko murossa juttua jostain plussan kuvista? :whistle:

:D. Semmosta se on. Välillä tuntuu ku Neuvostoliitossa eläis ku sananvapautta tai kuvanvapautta rajotetaan. (verraten tissi ja pimppaketjuihin)

Yhteistyössä