Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eZee:Joo huomenta vaan... Arkena yleensä herään tähän aikaan mut ei vaan jotenki tullu uni nii vahingossa surffasin netissä yön läpi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lilith onkohan mullaki huono unenlaatu kun iteki nukun niin paljo ku mahollista : D?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lilith onkohan mullaki huono unenlaatu kun iteki nukun niin paljo ku mahollista : D?
Voi olla. Heräätkö usein yöllä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ikinä herää yöllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ikinä herää yöllä.
Saattaa olla jotain uupumusta. Voikohan huono Hb vaikuttaa? Jos kovasti vaivaa niin käy lääkärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin se voi olla kun koulussa kerran mitattiin lääkärintarkistuksen yhteydessä niin muistaakse oma hb oli jtn 130. joten ei kovinkaan iso.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin se voi olla kun koulussa kerran mitattiin lääkärintarkistuksen yhteydessä niin muistaakse oma hb oli jtn 130. joten ei kovinkaan iso.
Mulla on ollut aina alle 120. 130 on hyvä naisilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole nainen. Juuri tuossa wikipediasta katsoin niin miehillä sen pitäisi olla 134-167. Eli kyllä minulla vähän tuon alle on. mutta voiko se laskea sitä kun olen vasta 16?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole nainen. Juuri tuossa wikipediasta katsoin niin miehillä sen pitäisi olla 134-167. Eli kyllä minulla vähän tuon alle on. mutta voiko se laskea sitä kun olen vasta 16?
Huono hemoglobiini voi olla myös lapsilla ja teineillä.
Mites sä tänne olet eksynyt?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muropaketin keskustelusta joskus vuosi sitten eksyin : D. Ja siitä lähtien olen trollannut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti. Bannitkin on kyllä muutama osunut kohdalle. Viime banni kesti semmosen reilun 3kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muropaketin keskustelusta joskus vuosi sitten eksyin : D. Ja siitä lähtien olen trollannut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti. Bannitkin on kyllä muutama osunut kohdalle. Viime banni kesti semmosen reilun 3kk.
Vai niin.Mulla on ollut jotain 2-3 bannia. Pisin taisi olla 10pvä.
Oliko murossa juttua jostain plussan kuvista?![]()