Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta. Vapaapäivä, mutta heräsin puoli tuntia sitten. Suunnittelin kivan kotivapun lasten kanssa, tänään pitäis tehdä munkit ja salaatit ja muut jutut.. mutta jäi niin paha mieli eilisillan äitini vierailusta että harmittaa edelleen. Lapsillekin lupasin että saavat ilmapallot puhaltaa ja serpentiinit laittaa kun saadaan siivottua, ja tästäkin asiasta sitten äidilläni piti valittaa. Huoh. Pahinta on, että on kai tulossa meille iltaa viettämään tänään. Ja mä haluaisin vaan olla rauhassa :(

Kun pääsis eroon tästä kökköfiiliksestä.
Parempaa vappuaattoa teille muille.

Huomenta!

^Älä ota sitä äitiäs teille illalla tunnelmaa pilaamaan, vaan vietät lasten kanssa hauskan vapun =)

Täällä oli levoton yö. Huomenna on tytön synttärit (2v.), mutta on kovassa kuumeessa. Tälle päivälle ei onneksi ollutkaan mitään suunnitelmia, täytyy illalla töitten jälkeen leipoa pari kakkua jos sankari tokenee sen verran, että juhlat uskalletaan pitää. Ja sitten täytyy soittaa vieraille, varsinkin lapsiperheille ja vanhuksille, että saattavat saada taudin mukaan kekkereistä. Nukuin itse yllättävän hyvin, vaikka havahduin kyllä aina kun tyttö alkoi huutaa tai juttelemaan ihan höpöjä. Tyttö halusi välttämättä nukkua sohvalla ja isänsä piti seuraa yön. Nyt meni mies hetkeksi pötkölleen, herätän taas kun lähden töihin.

Onkohan viime yönä ollu liskodisko kiertue kun mäkin nukuin hemmetin huonosti? :p 12 jälkeen nukahin, kolmelta vessaan, nukahin ja heräsin 5 aikaa ku isäntä tuli..Olin nukahtamassa niin koira alko oksentaa joten nousin sit ihan suosista ylös, tuleepahan käytyä ajoissa rengasostoksilla..

Yhteistyössä