Huomenta

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vapaapäivä ja tähän aikaan hereillä :whistle:
Sitä rytmiä on vähän vaikea muuttaa, kun on viimeiset 20-v tottunut heräämään näin aikaisin ;) . Esikoinen oli aamuvirkku ja eipä nuo kolme muutakaan lapsukaista ole pienempinä aamuntorkkuja olleet. No nyt, kun lapsoset nukkuisivat pitempään, niin itse ei rytmiä niin vain vaihdetakaan.

Huomenta! Täällä paistaa aurinko, ehkä tuolla koivujen takana on vielä yöpilviä, mutta nyt ilma näyttää kauniilta. Töihin tunnin päästä, sitä ennen on poika vietävä mummilaan.

Huomenta :wave:
Minä heräsin kun miehen herätyskello soi, enkä sen jälkeen osannut oikein nukkua. Aikaisin ollut siis jo hereillä. Tuossa esikoisen mökkikamppeita pakkaillut, kun lähtee mökille.
Muutoin vietellään kesälomaa ja mä menen tänään työhaastatteluun, pikkasen jännittää. :|

Ihanaa kun sataa vettä. :D

Huomenia vain ja töistä saapuneena, on tosi ihana ku on hommat tehty niin pääsee suoraan töissä saunaan ja sielt puhtoisena kotiin.

Ja kotiin ku pääsin vettä tuli kuin sankolla kaatamalla taivaalta, taas kerran. Ja nyt tässä nautin guatemaalaista kahvia. :p

Huomenta :wave:

yhdeksän jälestä pitäis lähtee kirppispöytä tyhjentämään, onneksi sinne ei paljoa tavaraa jäänyt.. Ja sitten voisi harkita vielä loppusiivoilua ennen kuin huomenna lähdemme reissuun.

:)

Yhteistyössä