hUOmenta Ystäväiset !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Sunnuntain hiljainen aamu ja kahvi niiiin hyvää !! :p
Ukko koisaa tänään pitkälle päivää baarireissunsa väsyjä . Itse lenkille kun aurinko kunnolla nousee . Tytsikin saapuu päivällä kotiin , ihanaa :heart:

" Elämä on ihanaa, kun se oikein oivaltaa ! "

Huomenta!
Meillä poika vajaat 3kk piti huolta, että äiti saa oman rauhallisen kahvihetkensä, kun herätti mamman 06 ja jatkoikin itse vielä unia. :D
Meillä tulee mumma ja paappa hakemaan pojan kärrylenkille, niin mamma saa rauhassa siivota :)

Mukavaa päivää! (odottelinki jo sun aamuisat huomenentoivotusta) :D

Huomenta :) Annatko mulle osan tuosta sun ihanasta pirteydestä, miten sä jaksatkin aina olla yhtä positiivinen :hug:
Mulla ois vuorossa pyykinpesua koko päivän. En jaksa mennä minnekään, vaikkakin yöllä haaveilin että tänään lähden sauvakävelylenkille. Nyt on sellainen olo että plaah. Kaikki ahdistaa :( Mä haluan takaisin oman iloisen ja pirteän itseni, on niin kypsä tähän jatkuvaan väsymykseen ja uupumukseen. Ärsyttää.

Mutta mukavempaa sunnuntaita teille muille.

Tuo piristää mun mieltä entisestään, kun teitä piristää mun huomenet :) . Mahtavaa.
Olen vain oppinut elämään tässä tunnissa ja nauttimaan tästä mitä mulla on . Kummasti on mun ajatusmaailma muuttunut tässä viimeisen vuoden aikana. Tullut sellainen elämää rakastava asenne. :) Jo pelkkä aurinko tai vaikka iltasauna saa mut niiiin onnelliseksi siinä hetkessä missä hengitän :D . Mulla on kaikki niin hyvin. Enkä tarvitse muuta . :heart: :heart: TOttakai on huonojakin päiviä , mutta niistä pääsee helposti yli positiivisella asenteella .

On tullut tavaksi käydä jakamassa aamun iloisuutta tänne palstalle .

Marabou, oot sentää muutaman tunnin enemmän nukkunu kuin arkena ;D
Mutta tosiaan toi sun positiivisuutes saa niin hyvälle tuulelle T:yökkö(jos muistat)

Yhteistyössä