HuOmenta tiistai aamuun !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Meillä ollaan valvoskeltu osa yöstä, kun poika yskii ihan järkyttävästi. Tänään on kuitenkin miehen vuoro jäädä kotiin poikien kanssa ja mä hilpasen töihin.. Onneks tosiaan on vajaa viikko :)

(Pahan) Kahvin makuista ja muutenkin takkuista tiistaiaamua...ihminen on nukkunu tod huonosti,ja kun viimein ois saanu unta - soi herätyskello..nyt mulla koskee selkää,korvaa..mä kyllä kuulin tohtorisetältä uuttakin taannoin:korvan kipuilu voi johtua myös siitä että selkää koskee.. Hyvä etten edellipäivänä kuollu,oisin ollu totakin infoa köyhempi...:confused:

Huomenta!
Valkoista kakkaa satelee vieläkin. :(
Pitäis taas lähteä ajeleen yli 30 kilsan päähän, tällä kertaa on auton tarkastus.

Huomenta!!

Täällä kanssa huonosti nukuttu, muksu itkeskeli jalkojaan, ei meinannut mikään auttaa, lopulta oli pörrösukat polviin asti, siinä päällä villasukat ja jalat viriteltin koukkuasentoon tyynyjen ja fleecepeiton avustuksella. Sitten sai murmeli unta, äiti tosin heikommin ja nyt sitten takkuaa kaikki.

Tänään saadaan käyttöön uusi saliohjelma sekä eka treenikerta oman personal trainerin kirittäessä vieressä... Justjust, katsotaan miltä tuntuu huomenna :kieh:

Mulla on kyl odotukset tosi korkealla ton pt:n suhteen, kemiat toimii ja sen vetämillä pump-tunneilla meinaa taju lähteä :D

Raportoin huomenna, jos olen olemassa vielä :wave:

Huomenta! Täälä aletaan selvitä melkein parin viikon sairasteluputkesta, vatsatauti, flunssa, 2 x kurkunpääntulehdus ja lopuksi taas vatsatauti :) Elämä näyttää valoisalta, vaikka lunta saIsot lähetetty kouluun ja pienet vielä nukkuu univelkaansa pois, ja kahvia naamaan :D

Huomenta! Nokka tukossa ja silmät vuotaa- ah, tätä siitepölyallergiaa :D

Aurinko kuitenkin paistaa varsin lupaavasti, joten luvassa on mahtava lenkkeilysää! Kunhan sais vaan aamukahvit juotua ja ulkoiluvaatteet niskaan!

Huomenta!

Ysin pintaan ruokakauppaan, sieltä pikaselle kirppiskierrokselle ja ruuanlaittoon kotiin. Syönnin jälkeen pieni lepohetki ja iltavuoroon. Siinäpä sitä tälle päivälle.
Nyt pitäs tehdä inventaario kaappeihin, että mitäs kaikkea sieltä kaupasta pitikään ostaa...mut teetä ensin.

Yhteistyössä