HuOmenta tiistai aamuun !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kyllä se on paras herätys kun herää joka aamu juuri ennen kellon soittoa:) .
Silloin on pirteä olo :).

Nyt kahvi kupissa .. nam nam .. Kuumaa ja vahvaa. Tästä se tiistain duunipäivä alkaa.

Mites sulla ?? :ashamed:

ai mulla?
no pakko kai on nukkumaan mennä, kun kerran Mara on ilmestynnä palstalle...Se on yleensä sen merkki...
OOn tosin talvilomalla, joten ei olisi ollut mikään pakko valvoa yötään - sen tein, kun rytmit menee noin.
Pitäis vaan yks aika minimaalinen (tunnin) homma tehdä tässä ennen nukkum. menoa.

Ja todella tylsä ja v. -mäinenkin, enkä millään viitsis. Tässä sitä siirrellyt koko yön. Deadline tuossa aamupäivällä.
Vielä on aikaa vähän venytellä...Älä siis koskaan tee mitään ennen viime hetkeä :(

Huomenta vaan :) Nukkumaan en ole vielä kerennytkään ja tuskin taas kerkeänkään. Lomalla kyllä olen ja muutaman tunnin päästä pääsen taas leikkimään anoppia :heart:

Ennen herätyskelloa herääminen on myös merkki stresssistä. Mulla on vapaapäivä, pojat hoitoon ja anatomian tenttiin lukua. KEnties lenkille ja ihana päiväsauna ihan yksin. Huomenna tentti jonka jälkeen alkaa meidän hiihtoloma loppuviikoksi :)

Huomenta vaan!
Näin toisena lomapäivänä heräsinkin sitten heti kuuden jälkeen, tosin yritin vielä mennä nukkumaan mutta en saanut enään unta... HUOH...

Päivälle ei mitään sen suurempia suunnitelmia oo, kun meidän etätehtävät peruuntui eilen. Onneksi en ehtinyt vielä aloittaa ;):p Joskus on hyvästä se, ettei turhan aikaiseen käy tehtävien kimppuun =D

En tiedä mitä oikein tekis tänään, kävisikö pienellä lenkillä testaisi polveaan vai hiihtämässä, hiihto olisi parempaa tuolle polvelle...

Huomenta!

Toinen omituinen aamu... ei vielä lainkaan tappelua muksujen kanssa tai keskuudessa. :whistle: Ihan mukavaa.

Stasin kanssa kontrolliin lasten hematologiselle ja muut epelit ensin kouluun. Toivottavasti ystävätär pääsee kirjallisesta läpi ja saa ajan inssiin, että ei tarvise sulloa lapsia laittomasti pieneen autoon tai hajasijoittaa kavereiden luokse.

Huomenta!

Tänään on esikoisella toimintaterapeutin arvio. En vaan tiiä pääsenkö ite paikalle vai menevätkö isin ja pikkusiskon kans kolmestaan. Haluisin kyl olla siellä, vaikka ei kai siellä mitään ihmeitä tapahdu..ja jos oikein ymmärsin terapeutin soiton, niin useammankin kerran pitää mennä ihan sitä arviota varten.
Hmm, en tiiä.

Kahvia en oo vielä ehtinyt/jaksanu keittää..pitää varmaan koht ettei tuu kiire.

Yhteistyössä