Huomenta! Tänään on kiva päivä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DuskyLeDoux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tylsä päivä tiedossa, luulen ma.

On synkkä ilma, ei siis juurikaan tee ulos mieli paitsi ehkä pienelle vaunulenkille. Isommat skidit on pihalla jossain, pienin skidi nukkuu ties miten monetta tuntia jo. Ei ole oikein siivottavaakaan, pyykitkin pesin kaikki eilen. Lattiat pitäisi pestä mutta se on miehen jobi, en mä siihen puutu :)

Tylsä päivä tiedossa, luulen ma.

On synkkä ilma, ei siis juurikaan tee ulos mieli paitsi ehkä pienelle vaunulenkille. Isommat skidit on pihalla jossain, pienin skidi nukkuu ties miten monetta tuntia jo. Ei ole oikein siivottavaakaan, pyykitkin pesin kaikki eilen. Lattiat pitäisi pestä mutta se on miehen jobi, en mä siihen puutu :)

Eikös se pienin oo tosi pieni? Mulla ois siivottavaa, imuroida pitäis ennen lähtöö. Onneks vasta illemmalla lähtö.

Ukostaa ja sataa saavista kaatamalla. LApset meni sotkemaan takapihan ja viihtyyvät siellä kun saa rypeä mudassa ja lällyssä (sisään otan huomenna kunhan kuivuuvat ensin). Boring day.. Palstailua ja siivoomista.

Täällä on ihan kuiva keli toistaiseksi. Hitusen synkän näköstä. Pesaset pennut sit painepesurilla ku sisään aikovat ;)

Kyl tän jaksaa kun tasan 16 päivän päästä voi hakea lopullista eroa. Ai kuin niin lasken päiviä. Syksyllä sit ei ookaan kun oikeudenkäynti lapsista...

Auts, kovasti tsemppiä tulevaan koitokseen. Etäisesti oot täältä jääny mieleen, mut ero on jotenki menny ihan ohi.

Vielä kerta kiellon päälle :hug: Ja kovasti jaksamista!

Yhteistyössä