Huomenta taas huutelen ! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Nousin takkaan tulta tekemään. Ulkona melkein -20 pakkasta .
Mutta onneksi on lauantai . Tässä ajattelin jotain sarjoja katsella aamu tuimaan boxilta, ennenkuin muu perhe nousee aamupalalle.

Ihanasti takka ja vahva kahvi lämmittää . :p :p

mitäs teidän aamuun ? :)

Huomenta! En tiedä, mikä mut äsken herätti. Ja just, kun unessa olin Aurinkokunnan keittiössä ja aikeissa maistaa Aurinkokunnan tekemää uunipuuroa. Ai miten niin palstailen liikaa? :laugh: Kun nyt näin aikaisin heräsin, niin kävin laittamassa uunipuuron uuniin :p Muutkin saavat jatkossa tulla laittamaan aamiaisvinkkejä mun uniini :D

Hyvä huomen :) Heräsin pojan vierestä lastenhuoneesta aamulla, nyt ukko tekee aamupalaksi pekonia ja munaa pannulla, me kuunnellaan lasten kanssa juutuupista lastenlauluja ja esikoinen tanssii ja aina välillä käy pussaa ja halailee siskoa :D

Kiva kun tämmösiäkin aamuja joskus...

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Huomenta :) Mun aamu alkoi loistavasti kunnes luin uutisen että käyttämäni lääke vedetään markkinoilta... Todella tyrmistynyt fiilis.

no mutta hyvähän se on että vedetään, tuskin turhaan. kai ne etsii sulle korvaavan "turvallisen"

Alkuperäinen kirjoittaja gf:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Huomenta :) Mun aamu alkoi loistavasti kunnes luin uutisen että käyttämäni lääke vedetään markkinoilta... Todella tyrmistynyt fiilis.

no mutta hyvähän se on että vedetään, tuskin turhaan. kai ne etsii sulle korvaavan "turvallisen"

Ottais kai päähän vähemmän jos tutkimus jonka nojalla päätös tehtiin olis tehty muille kuin yli 55v EI perusterveille ihmisille... Mutta joo eiköhän jossain vaiheessa tule korvaava Suomeen tai löydy muu ratkaisu. Sain onneks maanantaille lääkäriajan niin ei tarvi päässä pyöritellä asiaa kovin kauaa...

Huomenta. Kaksostyttö herätti mut klo 7 ja jatkoi itse unia, kun olin kahvit keittänyt ja saanut silmät sen verran auki, etten voinu enää ite mennä nukkumaan takaisin.

Eli tässä kahvia hörpin. Mies ja lapset nukkuvat vielä. Rauha ja hiljaisuus. :heart:

Huomenta!
Pojalla oli jostain syystä vähän rauhaton yö, mut aamulla nukuttiin onneksi pitkään. (siis meijän mittakaavassa :whistle: ). Lapset rauhoittui katsomaan Pikkukakkosta ja mää hörpin kahvia ja keittelen puuroa tässä samalla. Päivällä olis hautajaiset.

Huomenta. Mekin herättiin kuuden jälkeen. Mies keitti pannukahvit puuhellalla ja lähti kalalle (pakkasta -29). Minä laitoin keskuslämmitykseen tulet ja pesen pyykkiä. Päivällä lähdetään isän synttäreille.

Yhteistyössä