Täällä samoin. Vettä satanut koko yön.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Huomenta vain. Täällä vielä pari tuntia töitä ja sitten nukkumaan.
Täällä ollut ihan hyvä ilma.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Täällä samoin. Vettä satanut koko yön.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Huomenta vain. Täällä vielä pari tuntia töitä ja sitten nukkumaan.
Toivottavasti täälläkään ei ala satamaan; kurja ajaa skootterilla sateessa kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:oi. Pääsette kohta nukkumaan .
Itse arvon, uskaltaako tässä lenkille vai saako kamalan sadekuuron niskaan
Mene vaan, eihän se ole kun vettä, jos sattuu kohdalle. Kyllä kesä kuivaa, minkä kasteleekin, sanoo vanha kansaAlkuperäinen kirjoittaja marabou:oi. Pääsette kohta nukkumaan .
NÄin sitä minäkin pukkaan ajatella PositiivisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mene vaan, eihän se ole kun vettä, jos sattuu kohdalle. Kyllä kesä kuivaa, minkä kasteleekin, sanoo vanha kansaAlkuperäinen kirjoittaja marabou:oi. Pääsette kohta nukkumaan .
Jep, terassille mentävä ihailemaan jos osuu kunnolla kohdalle.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ilmeisesti hieno ja nautinnollinen päivä tulossa =) =)
http://www.myrskyvaroitus.com/site/content/view/262/44/