Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Häh,mistä mä nyt oon jäänyt paitsi![]()
Mä irtisanon itteni tänään et tiiän mitä palstalla tapahtuu |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Häh,mistä mä nyt oon jäänyt paitsi![]()
Sain 2 päivän bannin, kun tein Emilynistä aloituksen, heti perään, kun se yksi aloitus siitä oli suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:[
Höh,ja moon ollut silloin töissä :/
Alkuperäinen kirjoittaja pk harmaana:jospa sulla on hutsu-leima otsassa nyt ja et ole haluttu vieras sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja pk harmaana:jospa sulla on hutsu-leima otsassa nyt ja et ole haluttu vieras sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Häh,mistä mä nyt oon jäänyt paitsi![]()
Sain 2 päivän bannin, kun tein Emilynistä aloituksen, heti perään, kun se yksi aloitus siitä oli suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja pk harmaana:jospa sulla on hutsu-leima otsassa nyt ja et ole haluttu vieras sitte?
Ensinnäkin kuka on pk harmaana? Ja tuskin mä palstan ainut hutsu olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja pk harmaana:jospa sulla on hutsu-leima otsassa nyt ja et ole haluttu vieras sitte?
Ensinnäkin kuka on pk harmaana? Ja tuskin mä palstan ainut hutsu olen![]()
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:[
Niin ja arvostelit tulee lastani vahingoksi. Kerrankin modeille :flower: