Huomenta! o/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mitäs teidän aamuun?

Mä tääl viel aamukaffittelen, tyttö tossa kattelee aamuohjelmaa :) Sitten ois ohjelmassa siivousta ja järkkäilyä ja ompelua ja neuleen päättelyä ja ja ja.... :D Ja alkuillasta ajattelin väsää ukkelille ruokaa ku saan sen tänne mun luo :heart:

Mut nyt vielä hetki aamukoomailua................. :D

no mutta hyvää huomenta muukalainen, long time no see =) mies lähtee kohta tytön kanssa mummolaan, mie jään mutustamaan riisikakkuja & töllöttämään leffaa . varmaan katson tuon "vampyyrien imussa", on se niin hillitön pätkä :D

Viimeksi muokattu:
No huomenta!

Mulla on meneillään operaatio "Epätoivoinen hiuspohjan pelastus", istun täällä perusrasvat, muovipussi ja huivi päässä ja hörpin pakuriteetä. :D

Kivasti oottais tuossa tiskit ja pyykit minua, samoin kaikki pöydät huutaa hoosiannaa ku ovat täynnä tavaraa, mutta ku väsyttäää! |O
Niin, ja tietenki pitäis käydä kaupassaki, ja tehä vaikka mitä! No, jospa sitä kohta tästä niinku ehkä sais jotain aikaseksiki, mahdollisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24789113:
no mutta hyvää huomenta muukalainen, long time no see =) mies lähtee kohta tytön kanssa mummolaan, mie jään mutustamaan riisikakkuja & töllöttämään leffaa . varmaan katson tuon "vampyyrien imussa", on se niin hillitön pätkä :D

No mutta moikka pitkästä aikaa! :hug:

Se leffa on ihan hulvaton! Kävin sen sillon kattoo leffassa ku se tuli, meinattiin kaverin kans kuolla nauruun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24789133:
No huomenta!

Mulla on meneillään operaatio "Epätoivoinen hiuspohjan pelastus", istun täällä perusrasvat, muovipussi ja huivi päässä ja hörpin pakuriteetä. :D

Kivasti oottais tuossa tiskit ja pyykit minua, samoin kaikki pöydät huutaa hoosiannaa ku ovat täynnä tavaraa, mutta ku väsyttäää! |O
Niin, ja tietenki pitäis käydä kaupassaki, ja tehä vaikka mitä! No, jospa sitä kohta tästä niinku ehkä sais jotain aikaseksiki, mahdollisesti.

Huomenta! :D

Mulla on kans tollasia epätoivoisia hiuspohjan pelastuksia aina välillä, etenki syksyllä/talvella ja varsinki värjäyksen jälkeen. Mulla on siihen tarkotukseen sellasta litkua joka on kyl törkeen hyvää, sillä paranee päänahka nopsaan :)

Hommaa ois kyl vaikka kuinka mut ei vielä...... Mä sit kohta.... :D

Täällä möykätään keskellä yötä, nukkuma-aika se vielä olis. Lotto pitäis käydä laittamassa jos sais sitten mania.Saa vielä vanhalla hinnallakin, seuraava maksaakin jo euron rivi:)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Täällä möykätään keskellä yötä, nukkuma-aika se vielä olis. Lotto pitäis käydä laittamassa jos sais sitten mania.Saa vielä vanhalla hinnallakin, seuraava maksaakin jo euron rivi:)

Ei tää mikää nukkuma-aika enää oo, iltapäivää lähinnä :D xD

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24789156:
hakkaa kyllä alkuperäiset twilligtit mennen tullen. mie ostin sen omaksi ja hyvä, ettei pissat tullut pöksyyn kaikesta räkättämisestä

No nii tekee! Pitäs melkee ton ukkelin kans kattoo se leffa.. :D Se ei oo kyl twilighteja nähny ollenkaa.. Mut on se kyl niin hyvä leffa ettei mitää rajaa :D

noonni, nyt mie jäin ihan issekseni sitten.. ei sillä, että miulla olisi miehen vanhempia vastaan jotain, ei : ei vain viitsi lähteä mihinkään kun paleltaa pirusti, selkä on kuin tulessa ja tuntuu koko ajan että :x . mie haen makkarista peiton & käperryn tuohon sohvannurkkaan.. jos nyt saisi tuon elokuvan kunnialla katsottua läpi ,vaikka osaanhan mie sen melkein ulkoa jo.. :D
miehen isä oli muuten kuulemma ostanut tytölle poron lapista, toivottavasti ei sentään oikeaa poroa sillä täällä on ahdasta muutenkin.. pitäisi kytkeä parkkikselle lämmitystolppaan se elukka

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24789182:
noonni, nyt mie jäin ihan issekseni sitten.. ei sillä, että miulla olisi miehen vanhempia vastaan jotain, ei : ei vain viitsi lähteä mihinkään kun paleltaa pirusti, selkä on kuin tulessa ja tuntuu koko ajan että :x . mie haen makkarista peiton & käperryn tuohon sohvannurkkaan.. jos nyt saisi tuon elokuvan kunnialla katsottua läpi ,vaikka osaanhan mie sen melkein ulkoa jo.. :D
miehen isä oli muuten kuulemma ostanut tytölle poron lapista, toivottavasti ei sentään oikeaa poroa sillä täällä on ahdasta muutenkin.. pitäisi kytkeä parkkikselle lämmitystolppaan

No sun tarvii ottaa ihan iisisti, jos se olo siit paranis :) Mulla on kans selkä ja oikeestaan koko kroppa ollu viimeset viikon niin surkeessa kunnossa et välillä tuntuu ettei tiiä enää et mitä tekis. Aikamoisia nivel- ja lihaskipuja.

Jeeeeeeeee lemmikiksi poro :D Mut aattele asian positiivisia puolia, ei tarvii hommaa joulukuusta erikseen poron sarviinhan saa näppärästi koristeet ripusteltua :D

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24789200:
Eetu on siinä ihanan psykoottinen ja se kohtaus, kun Jakob alkaa vetää nelinkontin kissan perässä aiheuttaa takuuvarman repeämisen joka kerta :D

Joo ne on sairaan hyviä kohtauksia :D Ja sit se kohta missä Eetu ajelee sillä laitteella.. mikäsenyoli.. :D oijoi, pakko kattoo se kyl :D

Huomenta...
Ihana olo, kurkkuun koskee, nenä valuu ja tukkoilee vuorotellen, silmiä kirvelee..
Het aamusta tuli mieleen biisi jossa lauletaan "kurkku kipeänä aamuun ankeaan.." Enkä mie nukkunu ees nakuna, mistä minuu rankaistaan :(

Noh, jospa se tästä. Pitäis valua keittiöön tekemään ruokaa lapsille ja jos itekin sais jotain pöperöä syötyä, ei kyllä tee mitään mieli.
Mies sopivasti tänään meni harrastamaan, siellä sen päivä meneekin mukavasti. Toivon että lapset osais olla ees suht rauhallisesti, sanoin niille jo että äiti on kipeenä niin toivat viltin harteille ja silittelivät :) On ne ihania..

Mie en muuten oo tainnut tuota mainitsemaanne elokuvaa ees katsoa, en tosin Twilightiakaan. Ilmeisesti kannattais laittaa "must see"-listalle?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä