Huomenta! Mitäs on viikon suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen työtön. Ohjelmassa työhakemusten kirjoittamista ja jonkin verran opiskelua. Yksi kirjan pitäisi lukea ja aloittaa yhtä kirjoitustehtävää. Lapsella on hammaslääkäri. Jumpassa asion kaydä 2-3 kertaa tällä viikolla, lenkillä saman verran. Kotia pitäisi siivota niin kuin aina. Mies on työmatkalla.

no ois kiva parantua, viidettä päivää sairaana, joista kakkina päivinä ollu kuumetta. nyt on angiinaepäily ja korvatulehdus. Suunnitelmissa on käydä kirpparilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
no ois kiva parantua, viidettä päivää sairaana, joista kakkina päivinä ollu kuumetta. nyt on angiinaepäily ja korvatulehdus. Suunnitelmissa on käydä kirpparilla.

Paranemisia sinne.... :wave:

Voisin muuten minäkin käydä kirpparilla, kiitän ideasta. :D ;) Lisäksi mulla olisi tarkoitus tällä viikolla saada tuo parveke laitettua "talvimalliin" kun viikonloppu menikin reissussa joten projekti jäi....

Lapset kovasti kipeänä eli viikko taitaa mennä niin että päivät olen kotona ja illoiksi menen töihin.
Perjantaina olisi pikkujoulut joihin todella haluaisin päästä, toivottavasti en itse sairastu.

Yhteistyössä