"Vierailija"
Minä juon aamukahvia ja odottelen että mies heräisi, tänään olisi tarkoitus lähteä lahjaostoksille kunhan kaupat aukeavat.
Helsingissä wanhassa satamassa! Klo 10-17, sisäänpääsy 5e.Missä tällaiset messut järjestetään?
Kuulostaa tosi ihanalta. :heart:Helsingissä wanhassa satamassa! Klo 10-17, sisäänpääsy 5e.
Kaikista ihanin joulutapahtuma, täynnä käsityöläisiä, siis sadoittain! Hinnat kohdallaan ainakin viime vuonna ja ihanan omaperäisiä juttuja!
Ovat auki vielä ma ja ti!Kuulostaa tosi ihanalta. :heart:
Harmi, kun ei tänään oo aikaa ajella Helsingin suuntaan, mutta laitan kyllä mieleeni ensi vuotta ajatellen. Ois ihana kohde päivälle Ystävän kanssa.
Kyllä mulla onnistui sokerikuorrutteella liimaus ainakin sellaiseen pieneen taloon Miekään en osaa tolla sokerisulalla tehdäAjattelin tehdä joulukranssin, syödään eilisiä pikkujouluruokia Josko tänään saataisiin se piparkakkutalo aikaseksi.
Pestään pyykkiä ja tiskejä laitellaan, lopunaikaa ollaan vaan
Sitä mä mietin, että saako sillä valkosella sokerikuorrutteella liimattua sen talon, kun en mä osaa sellasella sokerisulalla alkaa pelaamaan ja kun laps on tekemässä kans.