Huomenta!!! Mitäs teette tänään?

• Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
Ohjelmassa joulukortteja, pyykkisulkeisia, vähän ompelua, yritys kokata sammakko (ajattelin kerrankin ehtiä osallistumaan ruokahaasteeseen) ja joululahjojen valmistelua.

Iltapäivällä voitaisiin kävellä porukalla hautausmaalle siivoamaan paikat ja viemään miehelle, pojalle ja tyttärentyttärelle eilen hankitut kukat ja sidotut kranssit.

moekoe harmailee
Tänään on siivousta, pyykkäystä sekä toppahaalarin tuunausta muksulle. Ostin 7eurolla toppapuvun, joka oli muuten kuin uusi, ei kulumia eikä mitään, mutta toisessa polvessa palkeenkieli, tarttunut johonkin ja revennyt. Laitan paikkakangasta polviin ja pyllyyn ja lisäilen heijastimia ja kaikkea. Hienot tulee. Sopii hiekkalaatikolle.

Iltapäivällä meidän olis tarkoitus lähteä ulkoilemaan ja hakemaan jotain jouluisia, kissankestäviä joulukukka-asetelmia. Jos sellaisia edes tehdään.

Helsingissä wanhassa satamassa! Klo 10-17, sisäänpääsy 5e.

Kaikista ihanin joulutapahtuma, täynnä käsityöläisiä, siis sadoittain! Hinnat kohdallaan ainakin viime vuonna ja ihanan omaperäisiä juttuja!
Kuulostaa tosi ihanalta. :heart:
Harmi, kun ei tänään oo aikaa ajella Helsingin suuntaan, mutta laitan kyllä mieleeni ensi vuotta ajatellen. Ois ihana kohde päivälle Ystävän kanssa. :)

Ajattelin tehdä joulukranssin, syödään eilisiä pikkujouluruokia :p Josko tänään saataisiin se piparkakkutalo aikaseksi.
Pestään pyykkiä ja tiskejä laitellaan, lopunaikaa ollaan vaan :D
Sitä mä mietin, että saako sillä valkosella sokerikuorrutteella liimattua sen talon, kun en mä osaa sellasella sokerisulalla alkaa pelaamaan ja kun laps on tekemässä kans.

"vierailija"
Ajattelin tehdä joulukranssin, syödään eilisiä pikkujouluruokia :p Josko tänään saataisiin se piparkakkutalo aikaseksi.
Pestään pyykkiä ja tiskejä laitellaan, lopunaikaa ollaan vaan :D
Sitä mä mietin, että saako sillä valkosella sokerikuorrutteella liimattua sen talon, kun en mä osaa sellasella sokerisulalla alkaa pelaamaan ja kun laps on tekemässä kans.
Kyllä mulla onnistui sokerikuorrutteella liimaus ainakin sellaiseen pieneen taloon :) Miekään en osaa tolla sokerisulalla tehdä

aamukahvetta toista kupillista. Jahka mies kotiutuu töistä niin lähdetään pesukoneen ostoon (johan tässä on muutama kopallinen kerenny kertymään )
Sitä ennen pitäis safka tehä..kalkkunan marinoituja pihvejä ja niiden kaa jotain..

[QUOTE="vierailija";25156985]Kyllä mulla onnistui sokerikuorrutteella liimaus ainakin sellaiseen pieneen taloon :) Miekään en osaa tolla sokerisulalla tehdä[/QUOTE]

Huh, kiitos tiedosta. Ensinnäkin tää on mun ensimmäinen piparkakkutalo :)D) ja toiseksi, oon sen verran onnettomuusaltis, että mä varmaan kaataisin sen sokerisulan syliini.. :ashamed: :D

Huomenta!

Mies lähti aamulla työhaastattelureissuun ja minä jäin kotiin kahdestaan koiran kanssa. Päivän ohjelmaan kuuluu ulkoilua, ehkä elokuvissa käynti, nettailu ja kaippa sitä pitää vähän siivotakkin tätä mörskää. Mukavan leppoinen päivä siis tiedossa :)

Joku ihme siivouskärpänen tai härkänen kävi mua purasamassa ja keittiön kaappeja tässä siivoilen - nyt luova tauko =)

Vielä olis mustekaappi, tiskipöydän alakaappi ja pari irtohyllyä siivoamatta. Taidansamalla vauhdilla pestä keittiön muutenkin :xmas:

Yhteistyössä