huomenta!mitä tänään ohjelmassa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta, mitäs tässä! Kaunis kylmä päivähän tästä näyttäis tulevan, ulkoilemaan lähdetään kun tästä aamutouhuista selvitään. Meillä äijä aikoi tehdä ruokapuolen tänään, karjalanpaistia ja pottumuusia... :D :p B) :heart Mukavaa pääsiäistä kaikille!
 
Pyykinpesua tiedossa ainakin 4 koneellista ( = niin paljon kuin telineille mahtuu ). Mulla menee nää juhlapyhät aina pyykinpesussa, kun yösähköllä saa pestä. Taidan saada kaikki kolme pyykkikoria pääsiäisen aikaan tyhjiksi. kun vielä kaksi pyhäpäivää tulossa.
 
Huomenta!
Heräsin pojan kanssa kuudelta, mies heräs äsken. Kohta pitäis lähtee töihin |O (huomennakin vielä työpäivä, sit onneks pari vapaata..)

miehelle jäis pyykinpesu ja muut kotihommat tänään... =)
 
Katsellaan lapsen kanssa hänen toivomiaan elokuvia, käydään ulkona, kun lapsi haluaa, syödään päivälliseksi lapsen tahtomaa ruokaa ja askarrellaan lapsen mielen mukaan =) Tämä päivä on siis pyhitetty lapsen toiveille näissä asioissa, joita hän voi jo päättää.
 
Kuudelta herättiin, kymmeneltä menen pojan kanssa lääkärille, sällillä on 39.8 c kuumetta ja hengitys kuulostaa kamalalle :|
Iltapäivällä mennään mun vanhempien luo syömään pääsiäisateriaa ja mun äidin synttärikakkua, samapa kai se on missä sohvalla poika makaa, kotona vai siellä.
 
Mä koitan tässä heräillä: mies tulee töistä joskus yhden maissa ja mä lähden töihin, tuun yöllä sitt joskus ennenkö mies taas lähtee.

Pääsiäinen on sellanen juhla, joka herättää mussa aina armotonta hilpeyttä: yksi mun ystävä joskus ihan tosissaan oli järkyttynyt kun kerroin sille neitin ollessa vauva että ei, me ei lähdetä pääsiäisenä lappiin laskettelemaan tai kylpylään rentoutumaan koska mies on töissä pääsiäisen. "Siis töissä, pääsiäisen?? :eek: Onko se ihan laillistakaan?? :eek: :eek: "

Ja mä olin vielä hämmästyneempi sen kommentista kuin hän pääsiäistöistä: mun isä ja äiti on aina olleet kaikki juhlapyhät töissä ainakin osittain tai jompikumpi. Miten niin ei muka töitä pääsiäisenä?? :D :xmas:
 
:wave: Huomenta.

Ulkoilua,pyykin pesua yms..
Veljen perhe tulee meille tossa klo16 jälkeen.
Mies vien mun isoveljen ja hänen vaimonsa laivalle.
Niiden tytöt jää meille la iltaan asti hoitoon.
Veljen perhe on sunnuntaihin meillä.
 
vieras
Minä olen sairaana, mutta silti ajattelin jospa sitä lähtis käymään miehen ja lapsen kanssa Särkänniemen akvaariossa (asumme Treella siis ) ja syömässä. Ei kai sitä paljon kummempia nyt sairaana jaksakaan, tylsää :(
 
meillä kanssa ihan normaaliin tapaan tyttö herätti kuudelta, ihana ilma ja hiihtämään olen lupautunut lasten kanssa ja jotain askartelua pyytelivät, olis tarkoitus askarrella kennopaperista lintuja, mutta missä lie ohjeet...
 

Yhteistyössä