Huomenta :) Mitä tänään suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi mun oli tehty tommosen öö, säkkikankaaseen(?) ja tilkuista. Ihanan vanhan tapainen ja paljon iloisia muistoja mut sääli että iskä niitä kaikkia kamojaan jätti aina kun muutti johonkin uuten paikkaan... Kyllä sen joku on saanu.. Oisin vaan ite halunnu sen :/

Mulla on myös ihania muistoja muutamista jutuista, onneks Ima löysi ne aikoinaan ja sain ne ....

Huomenta! Töissä oon yhteen asti, sitten koiran kanssa ulos ja pienelle lenkille. Sit kaveria hakemaan ja ikeaan syömään, josta kirppikselle. Ainakin pikku-siiliin ja manhattanille. Varmaa länsikeskukseen myös jos ehitään. Illalla vielä miehen ja koiran kanssa yhteinen lenkki. Kiva päivä siis tulossa =)

Jos tässä keittäis mannapuuroa brunssiksi, jep, mulla jäi aamupala taas syömättä. Normi kotihommia ja suunnittelin, että alottais yhden käsityöprojektin, eli päällystäisin yhden vanhan tuolin. Tänään vois ottaa kaavat vanhojen lakanoiden avulla.

Huomenta! Töissä oon yhteen asti, sitten koiran kanssa ulos ja pienelle lenkille. Sit kaveria hakemaan ja ikeaan syömään, josta kirppikselle. Ainakin pikku-siiliin ja manhattanille. Varmaa länsikeskukseen myös jos ehitään. Illalla vielä miehen ja koiran kanssa yhteinen lenkki. Kiva päivä siis tulossa =)

Kuullostaa tosi mukavalle :) :)

Jos tässä keittäis mannapuuroa brunssiksi, jep, mulla jäi aamupala taas syömättä. Normi kotihommia ja suunnittelin, että alottais yhden käsityöprojektin, eli päällystäisin yhden vanhan tuolin. Tänään vois ottaa kaavat vanhojen lakanoiden avulla.

Voi itku, kaikki osaa tehdä kaikkee kivaa kaikesta ja mä en osaa ku ostaa kaupasta :laugh: mä kans tein just aamupalaa :D

Yhteistyössä