Sauvaleikkejä voi harrastaaAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:huomenta. menisin takas sänkyyn mutta siellä ei oo mitään tekemistä. kirjaki on ihan tyhmä ja luettu miljoona kertaa!
Olikos lääkärin kanssa mukavaa piilottaa lihaa varastossa?Alkuperäinen kirjoittaja Yökkö:Huomenta!!
Täällä yötyöläinen odottelee, että kohta saa lähtee ajeleen kotiin. Pirteä olo on.. ihanaa auringonnousua katsellut tässä
Isompi sauva?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Huomenta....kohta pitää valmistautua ostoksille....
En mä osta sulle mitään kun en tunne sua.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Isompi sauva?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Huomenta....kohta pitää valmistautua ostoksille....
ItsellesiAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En mä osta sulle mitään kun en tunne sua.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Isompi sauva?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Huomenta....kohta pitää valmistautua ostoksille....
Valitettavasti en ole sellainen joka lähtee leikkimään tuntemattomien kanssa. Sorry .....Alkuperäinen kirjoittaja ?:ItsellesiAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En mä osta sulle mitään kun en tunne sua.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Isompi sauva?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Huomenta....kohta pitää valmistautua ostoksille....
mitä sä oikein puuhasitAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Huomenta!!
Menin yhdeksältä sänkyyn ja nousin ylös kolmelta. Ja menin takaisin sänkyyn puolli viiden maissa ja nousin ylös vähän ennen seitsemää... Rytmivikako?
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mitä sä oikein puuhasit
PervoAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia::saint:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mitä sä oikein puuhasit
Pois se minusta :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Pervo
juu juu..hinkataan hinkataaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Pois se minusta :saint: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Pervo