Huomenta kaikille :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo se on sinapin keltaisen ja vihreän sekoitus toi väri.
Novitan Isoveli lankaa ja vyötteessä on koodit 270, 334 ja 2073 :)
Meillä ainakin poika diggas tosta ja nyt miehelle tulee samasta langasta pipo ilman tosin creepersiä (ei oikein minecraftista tykkää ).

Kiitos. Pakko mun on testata tuota väriä pojalla.

Joo :) luonnossa näyttää vielä kivemmalta (ostin ton värin tarjoustalosta jos siitä on apua kun en tiedä onko noita värejä kaikissa kaupoissa samoja :) ).
Sit innostuin itelleni pinkkiä ja vaaleetaa et teen niistä säärystimet jahka saan miehen villasukat valmiiks :)

Mä innostuin viime talvena roosasta ja sama näköjään jatkuu...tosin kyseistä sävyä tuskin löytyy enää :(

Huomenta huomenta. Pientä hirvitystä pukkaa, pitäis kohta lähtee ranteen ultraäänitutkimukseen ja siinä samalla se lekuri tyhjentää punkteeraamalla jonkun nestepatin tosta ranteen päältä ja pikkusen näin neulakammoisena hirvittää. Mutta ei tän kivunkaan kanssa kyllä pärjää :(

Huomenta huomenta. Pientä hirvitystä pukkaa, pitäis kohta lähtee ranteen ultraäänitutkimukseen ja siinä samalla se lekuri tyhjentää punkteeraamalla jonkun nestepatin tosta ranteen päältä ja pikkusen näin neulakammoisena hirvittää. Mutta ei tän kivunkaan kanssa kyllä pärjää :(

Ai kamala...valtavasti voimia koitokseen :hug: Muista hemmotella itseäsi oikein kunnolla kun pääset takaisin kotiin.

Ai kamala...valtavasti voimia koitokseen :hug: Muista hemmotella itseäsi oikein kunnolla kun pääset takaisin kotiin.

Ei ehdi, iltavuoroon töihin. Toi pallukka on ollu tossa ranteen päällä jo kuukausia mutta nyt painaa hermoon silleen et viikonloppuna en saanu itse paitaa pois ja nytkään en saa vasenta kättä nyrkkiin ollenkaan. Toivotaan että tuo nyt auttaa vaikka ei järin miellyttävälle toimenpiteelle kuulosta...

Ei ehdi, iltavuoroon töihin. Toi pallukka on ollu tossa ranteen päällä jo kuukausia mutta nyt painaa hermoon silleen et viikonloppuna en saanu itse paitaa pois ja nytkään en saa vasenta kättä nyrkkiin ollenkaan. Toivotaan että tuo nyt auttaa vaikka ei järin miellyttävälle toimenpiteelle kuulosta...

Voi ei :( Mutta voi olla, että saatat saada lomankin.

huomenta . täällä ei sada, mutta ilma on kostea ja tuhruinen.. eilen taisi olla viimeinen mahdollisuus
palloilla pihalla toppi päällä ! vaan eipä anneta ilman lannistaa, treffaan vanhan ystäväni keskustassa
ja sitten tullaan meille vetämään kaffiöverit & sokerihumalat :D .pitkä nahkatakki on muuten erittäin kätevä syysvaate, pitää pikku sateen eikä peppukaan jäädy

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ai, totta. Enpä edes ajatellut asiaa tuolta kannalta. Mutta luulen että en saa, kävin jo maanantaina lääkärillä joka laittoi tän lähetteen ja olis luullu että jos katsoo työkyvyttömäksi ni olis kirjoittanu jo silloin saikkua.

:hug: voimia sitten oikein kolo kaupalla..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27132496:
No niin, ehkä se voi olla turhan rankkaa sinulle kasvattaa lasten lisäksi koiraakin. Kyllähän se vaatii alussa varsinkin paljon kärsivällisyyttä ja aikaa. Toivottavasti saisitte sen lemmikin jossain vaiheessa. :) Se tuo paljon iloa elämään. Suruakin varmasti, mutta iloa luultavasti enemmän. :D

Kyllä mä uskallan varsin vakaasti uskoa siihen, että muutaman vuoden sisään meillä se koira tuossa pyörii rapsuteltavana ja lenkitettävänä :). Mulla itellä on ollut aikaisemmin koira ja ikikiitollinen olen yhä niistä yhteisistä vuosista, mitä ehdimme yhdessä olla :heart:. Kuten sanoitkin - kyllä se lemmikki vaan antaa niin paljon, jos vaikka sitä suruakin sitten jossain vaiheessa, mutta ne yhteisesti koetut ilonhetket kantavat sitten sen raskaimmankin luopumisenajan koittaessa yli...

Hyvät myöhäiset huomenet :)
Tänään kaupungille, ajattelin pojalle toppahaalarin mennä ostamaan.

Lykkyä haalariostoksille :)!

Mä tässä jo muutama päivä takoperin kauhistuin - ja yhä tässä on tämmöistä jännämomenttia ilmassa - kun tuota tytön pituutta ällistelin ja laitoin sitten mittaukset pystyyn, että...:headwall:....näinköhän sitä joutaa tämäkin emännys vielä hakemaan hänelle uutta toppapukua...vaikka tuolla jo odottas kaksi iskemätöntä mutta toi pituuskasvu lähinnä hirvittää...ettei mene tyyliin "ahtunk, ahtunk, ei mahtunk vaikka kuink tunk" eli pieni mikä pieni...

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis

Mä tässä jo muutama päivä takoperin kauhistuin - ja yhä tässä on tämmöistä jännämomenttia ilmassa - kun tuota tytön pituutta ällistelin ja laitoin sitten mittaukset pystyyn, että...:headwall:....näinköhän sitä joutaa tämäkin emännys vielä hakemaan hänelle uutta toppapukua...vaikka tuolla jo odottas kaksi iskemätöntä mutta toi pituuskasvu lähinnä hirvittää...ettei mene tyyliin "ahtunk, ahtunk, ei mahtunk vaikka kuink tunk" eli pieni mikä pieni...

Mä en tän takia uskalla ostaa varastoon mitään vaatetta vaan hankin vain tarpeeseen.

Mä en tän takia uskalla ostaa varastoon mitään vaatetta vaan hankin vain tarpeeseen.

Joo, en mäkään enää hanki mitään etukäteen, kun kokemus on todella hyvin opettanut, ettei kannata. Noi puvut on mummi hyvää hyvyyttään hankkinut hyvissä ajoin :), ihania ovatkin, ja kyllä hiukan sylettämään rupeaa, jos ei likka niihin sitten mahdukaan....mä toivon, että olisivat semmoista reilua mallia..pitää tässä uskaltautua sovittaa niitä, kylmää jo himpun verran ajatuksen tasolla....

Mutta ne mummit, ne mummit :D :heart:!

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis
Joo, en mäkään enää hanki mitään etukäteen, kun kokemus on todella hyvin opettanut, ettei kannata. Noi puvut on mummi hyvää hyvyyttään hankkinut hyvissä ajoin :), ihania ovatkin, ja kyllä hiukan sylettämään rupeaa, jos ei likka niihin sitten mahdukaan....mä toivon, että olisivat semmoista reilua mallia..pitää tässä uskaltautua sovittaa niitä, kylmää jo himpun verran ajatuksen tasolla....

Mutta ne mummit, ne mummit :D :heart:!

Pitää elää toivossa, että kasvua ei tul enää yhtään enempää...jos saisit edes kerran ne puvut päälle...Mummit ovat ihan ykkösiä :D Mun äitini menee tänään tuon vanhemman kanssa synttäri ostoksille (täyttää ihan pian 12v) ja kakuille jonnekkin kivaan paikkaan...

Olen tykästynyt tällaiseen ja aikaisempi vk-puku oli Jonathan ja se oli hyvä. Nyt tietty enemmän kulutusta pitäisi kestää. On vaikea löytää pukua mikä olisi kaikin puoli hyvä ja minun silmää miellyttävä

http://www.jesperjunior.fi/sites/jesperjunior.fi/files/image/joonatan/W1404.JPG

Oikein söpö puku...Mulla on nyt pitkään ollut kova honku tämmöseen Pappa kuitenkin tahtoo ostaa pojalle haalarin mutta mä tahon tuommoisen asun

Kiitos. Viime vuonna myöhästyin ja tuntu,et parhaimmat oli viety jo kaupoista ja nyt olen sit jo kk sitte eka kerran niitä kyselly ( ei ollu sillo viel tullu) :)

Toivotaan et mahtuu. Harmi jos jää käyttämättä. Aivahan ne varmaan saa eteen päin,mut siin oma hommansa sit.

Kyllä mä uskallan varsin vakaasti uskoa siihen, että muutaman vuoden sisään meillä se koira tuossa pyörii rapsuteltavana ja lenkitettävänä :). Mulla itellä on ollut aikaisemmin koira ja ikikiitollinen olen yhä niistä yhteisistä vuosista, mitä ehdimme yhdessä olla :heart:. Kuten sanoitkin - kyllä se lemmikki vaan antaa niin paljon, jos vaikka sitä suruakin sitten jossain vaiheessa, mutta ne yhteisesti koetut ilonhetket kantavat sitten sen raskaimmankin luopumisenajan koittaessa yli...

Meillä oli lapsuudenkodissa aina koiria, ja vanhemmilla on edelleen. Kyllä ne on niin rakkaita perheenjäseniä, vähän niin kuin nyt tää mun kissuni. :kiss:

Hirvittävä on se päivä, kun joutuu lemmikkinsä lopettamaan.

Pitää elää toivossa, että kasvua ei tul enää yhtään enempää...jos saisit edes kerran ne puvut päälle...Mummit ovat ihan ykkösiä :D Mun äitini menee tänään tuon vanhemman kanssa synttäri ostoksille (täyttää ihan pian 12v) ja kakuille jonnekkin kivaan paikkaan...

Mummit ovat :heart:. JA ihanaa on ollut tässä huomata, kuinka omakin jälkikasvu todella arvostaa isovanhempiaan ja heidän kanssaan vietettyä aikaa, vaikka sitä pientäkin...:) Ja toivottavasti ehtis edes muutaman kerran pitää, katellaan...

Kuulostaa aivan huikean ihanalta laatuajalta tulevan 12- vuotiaan päivä mumminsa kanssa :).

Kiitos. Viime vuonna myöhästyin ja tuntu,et parhaimmat oli viety jo kaupoista ja nyt olen sit jo kk sitte eka kerran niitä kyselly ( ei ollu sillo viel tullu) :)

Toivotaan et mahtuu. Harmi jos jää käyttämättä. Aivahan ne varmaan saa eteen päin,mut siin oma hommansa sit.

Sitä en myöskään epäile ollenkaan, ettenkö sitten saisi eteenpäin annetuksi, mikäli eivät päälle mene...ihan yllätyin kuinka on toinen pikkuinen venähtänyt. Mutta. Josko tässä päivän aikana uskaltais kokeilla, mitenkä käy...

Muuten. Toi linkittämäsi haalari on aivan ihanan näköinen :), itse tykästyin kovasti siihen.

Yhteistyössä