HUOMENTA ja pirteää lauantaita !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mittarissa pukkaa olemaan -20 . hrr. Onneksi ensi viikolle lupaa jo kivoja pikkupakkasia :) Pääsee taas kunnon lenkeille ja pulkkailee. Sekä luistelua ja hiihtoa odottava tytsi pääsee tosi toimiin :D

UKko meni eilen sitten mun ystävän kanssa kattoo yhen keikan ravintolaan ja nyt makaa sitten varmasti puolille päivin sängyssä . Huoh .. Tylsää . Itse ajattelin vähän siivoilla ainakin aamusta. Mutta nyt maistuu kahvi namille ! :p :p :p

Onko muilla mitä suunnitelmia pakkaspäivälle ? ? Ohoo. Matot vois vaikka heittää pihalle ;)

Huomenta :) Mä en ole vielä mittariin katsonut. Aamuteetäni lipittelen ja ajattelin mennä vielä hetkeksi koisimaan. Tai oikeastaan katsomaan nettiteeveestä jotain ohjelmaa.

Kymmenen aikaan lähdetään systerin kanssa joululahjaostoksille. Juuh, joululahjaostoksille :D Sitten pitäisi alkaa siivoamaan. Eilen kävin tankkaamassa esikoisen jääkaapin, joten tänään ei tarvitse mennäkään. Puolen yön maissa pitäisi olla tyttöä kentällä vastassa. Täytyy koittaa kaivella kaapeista tytölle jotain lämmintä päälle, ettei ole aivan jääkalikkana, kun lentokentän ovesta astuu ulos.

Huomenta Rovaniemeltä, en uskalla edes katsoa mittariin! Tein just sämpylätaikinan kohoamaan ja odottelen josko nuorimmainen kohta heräisi, että pääsisi siivoilemaan kunnolla.

Vaikka kamala pakkanen , on mahtavaa kun taas lupaa aurinkoista päivää !! Se piristää kummasti !! Jaksaa siivoillakin , toisin kuin harmaana ja pilvisenä päivänä . :xmas:

Viime yö meni valvoessa, pojalla alkoi räkätauti ja nousi lämpö keskellä yötä :(
Nyt ei kuitenkaan väsytä itseekään yhtään kun näkee ton nuhanenän pirteenä.. Tää päivä menee koko porukalla kotosalla: nautitaan yhdessäolosta, siivoillaan, kokkaillaan jotain hyvää :p

Huomenta. Mittarissa -25 ja ukko hinkuu verkonalskuun. :whistle: En oios kyllä lähdössä eikä muksutkaan. Menkööt mun veljen kans kaksin. Nyt se lähti kattelee riistanjälkiä. Meillä ylihuomenna alkaa kevätlukukausi ja mulla työviikko, neljä viikkoa oltukin jo kotosalla ja hyvin on aika mennyt. :D

Huomenta! Mittarissa -21 ja tälle päivälle ei ole muita suunnitelmia, kuin illalla kavereiden kanssa keilaamaan. Eli taidan lähteä vähän kauppoja kiertelemään ja pakastimen voisi sulattaa, jos viitsii. Kukat kaipaavat uusia multia ja ruukkuja, mutta molempia on ensin ostettava.

Yhteistyössä