Huomenta! Ja heti apuja pyydelläään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsirp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsirp

Vieras
Tänään on kaverini synttäribileet, ja tekisin sinne pitsaa, niin minkälaista pitsaa voisi ajatella laittaa tarjolle? Vieraita n. 20 hlö eikä mitään tietoa mitä nämä ihmiset syövät.

Onko vinkkejä jos kahta erilaista pitsaa tekisi, et millasia?

Kinkku-ananas pelkästään? ja toinen vaikka.. jauheliha?

en suosittele käyttää aurajuustoa koska kuten mainoskin aikanaan sanoi että toiset himoitsee ja toiset inhoaa. tekesin yhden lihasta ja toisen kasvista. koska aina sielä on joku joka ei lihaa syö kuitenkaan.

mut sit jos vaan yks kasvissyöjä jää se toinen pitsa lähes hukkaan..ainakin mun lihansyöjä tutut ei edes maista mun kasvis versioita... kantsis vähä tiedustella millasta sakkia

luulisi että kahdessakymmenessä tyypissä olisi pari kasvissyöjää. tee toinen kasvisversio, tekee hyvää muillekin! laita siihen sipulia, paprikaa, oliiveja, purjoa, sieniä... Tai mitä vaan kasviksia tulee mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja tai teet vaan yhen:
mut sit jos vaan yks kasvissyöjä jää se toinen pitsa lähes hukkaan..ainakin mun lihansyöjä tutut ei edes maista mun kasvis versioita... kantsis vähä tiedustella millasta sakkia

kyllä ainakin aikuiset syö monet ihan mielellään kasvista vaikka ei oliskaan kasvissyöjiä varsinaisesti. varsinkin naiset. mutta lapsethan ei syö :whistle:

Yhteistyössä