Huomenta/Hyvää yötä

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23422432:
No tässä samalla kun laittaa itteäsä ja tytön herättää puoli kuudelta niin eipä sitä niiiin älyttömästi aikaa jää. Mutta toisaalta eipä oo mikään kiire kun osaa herätä nykyään ajoissa :)
Mulla on paha tapa herätä viime tingassa kun en ole koskaan aamutoimiin paljoa aikaa tarvinnut. Sitten kun lapsi syntyi ja piti neuvolaan mennä, niin eensimmäisestä meinasin myöhästyä, vaikka yleensä olen todella hyvissä ajoin liikenteessä.
 
hömph
Mie kans heräsin... tai lapset herätti x) vähän aikaa ihmettelyä ja tänään varmaan aikanen ulkoilu tiedossa lasten kans ku päivällä menoja :) Eli kasin jälkeen koiran ja lasten kans ulos :D
 
Huomenta!

Mää on ihan lötkö, ku illalla saunottiin ennen nukkumaanmenoa :whistle: No jospa tästä kohta heräis.. Pitää raahautua tänään yliopistolle vääntämään faktorianalyyseja yms. tutkimuskurssitehtäviä, yök en tykkää :x
 
Huomenta!
Täällä rauhattomasti nukuttu yö takana. Ihan itse aiheutin rauhattomuuden, kun ajatukset seikkaili ja ihan sekopäisiä unia näin. :D Tänään on edessä työhaastattelu ja sitä jännitän aivan tuhottomasti. Onneksi on vapaapäivä.
Mukavaa päivää jokaiselle! :wave:
 

Yhteistyössä