HuOmenta, HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Ei millään taas olis jaksanu nousta ylös :D Selkä alkanu vittuilla ja kipuilee toisinaan, nyttenkin. Tarvii varmaa pyytää toimenkuvan vaihdosta töissä... Toivottavasti me saadaan tänään osa porukasta takasin hommiin, kun eilen oli vielä paljon pois porukkaa.. Mut onneks päivät menee nopsaa, nii kohta on oikeesti taas viikonloppu :)

Huomenia täältäkin!
Tiistai on ärsyttävin päivä viikosta. Vielä ei ole puoliväli, eikä varsinkaan loppupuoli. :mad:
Masentavin päivä on sunnuntai, mutta tiistai on veemäisin päivä.

Huomenta vaan!

Aamu on alkanu jatkuvalla kaksplussan päivittelyllä, josko huoltotauko loppuis. ja loppuihan se lopulta.
Tässä kahvia napaan. 2 vuotias kattoo tossa meen sängyllä muumi dvdtä. Kunpa mä tänään jaksaisin raahautua ulos ton pojan kaa...

Huomenta vaan!

Aamu on alkanu jatkuvalla kaksplussan päivittelyllä, josko huoltotauko loppuis. ja loppuihan se lopulta.
Tässä kahvia napaan. 2 vuotias kattoo tossa meen sängyllä muumi dvdtä. Kunpa mä tänään jaksaisin raahautua ulos ton pojan kaa...
Joku huoltokatko oli, mutta eivät silti palauttaneet viestihistoriaa takaisin profiiliin. :mad:

Huomenta!

Tyttö 4v heräs jo klo 6,mulle liian aikanen koska en yöllä unta saanut:(mut kahvin ja pepsin voimalla aamu alkanut iha ok:D
tänää ei ulkoilua kun tyttö kipeänä mutta siivousta senkin edestä luvassa+hiukset aattelin värjätä:)

Huomenta, ajankulukseni piirtelin Ismon
ismo.PNG

Huomenta!!

Muksulla oli eilen se odotettu ja jännitetty silmälääkäri. Meni hyvin ja kaikeksi onneksi oli "turha" reissu, eli kaikki on hyvin.
Tarvinnee puistoon kyl tänään aurinkolasit, mutta muuten hyvin kaikki.

Normi meininkiä täällä muuten, kauppaan pitäis raahautua, niille viikon isoille ostoksille. Jos katsois samalla tenavalle kesäkenkiä (ja ehkä itselle kans).

Aurinkoista huomenta :)
Lomalla on mukava olla. Nousin kyllä jo 6.30 laittamaan kuopusta laskettelureissulle. Koiran käytin ulkona ja ruokin, nyt juon kaffia ja vähän surffailen. Ihanan rauhallista!

Huomenta!
Aurinko paistaa, kävelyteitäkin on jo osittain putsattu :D Tyttö maalailee vesiväreillä ja mä ajattelin levätä tämän päivän- eilinen oli hieman liian rankka ja kiireinen päivä...

Yhteistyössä