Huomennahan on viimeinen päivä lähettää kortit joulumerkeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
ja vissiin moni muukin mun lisäx tajunnu tän asian. Jumbon postilaatikot olivat niin täynnä ettei se luukku menny kiinni kokonaan.

Kartanonkoskella seuraava laatikko oli täynnä mutta sinne menee vielä muutama ennen kuin tursuaa yli.

Siinä on postin pojat huomenna ihmeissään kun tyhjentelevät laatikoita ja kun ne lentelee katuja... :whistle:

Ois varmaan ollut fiksumpaan viedä ne huomenna postiin suoraan... Tämäkin laatikko johon jätin ne ni tyhjennetään vasta 16.00. Kaikkein eniten ihmeteltiin että mix ihmiset on väkisin survonut niitä kortteja sinne laatikoihin. Siellä oli osa ihan rytyssä ja revenneitä...

Joulukortit 60 sentin joulumerkillä on jätettävä viimeistään 15 päivä. 1 luokan merkillä varustetut kortit pitäisi ehtiä perille kun jätetään 19 päivä.

siis pitääkö niiden olla huomisen pv:n lähtevässä postissa vai riittääkö, jos jättää laatikkoon esim. huomen illalla (tyhjennetään vasta aamulla 9:ltä). ???

Alkuperäinen kirjoittaja maija myöhäinen:
siis pitääkö niiden olla huomisen pv:n lähtevässä postissa vai riittääkö, jos jättää laatikkoon esim. huomen illalla (tyhjennetään vasta aamulla 9:ltä). ???

Pitää olla huomisen päivän lähtevissä,jos tyhjennysaika on 9 aamulla,niin se tarkoittaa sitä että 9 mennessä laatikossa ovat menevät samana päivänä.Eli jos laitat vasta iltapäivällä tai illalla,niin lähtee tiistaina liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja maija myöhäinen:

Pitää olla huomisen päivän lähtevissä,jos tyhjennysaika on 9 aamulla,niin se tarkoittaa sitä että 9 mennessä laatikossa ovat menevät samana päivänä.Eli jos laitat vasta iltapäivällä tai illalla,niin lähtee tiistaina liikkeelle.

mutta siis heittääkö ne sitten roskiin ne, jos niissä on väärä postimerkki

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Meneeköhän ne viel 2. luokanpostimerkeillä jouluks perille...?
Kakkosluokan kirjeen on oltava muistaakseni kolmantena työpäivänä asiakkaalla,joten onhan niitä vielä jäljellä vaikka kuinka.

Ja mistäpä se postilaatikon tyhjentäjä voisi tietää oletko vienyt ne lootaan huomenna vai vasta tiistaiaamuna?
Onko oikeesti pakko jättää kaikki viime tippaan? Mä en käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:

Hyvä kysymys! En ainakaan postin sivuilta löydä tähän vastausta!

[/quote]

Järki käteen hyvät ihmiset! Ei todellakaan mene roskiin, vaan vastaanottajalle. Se vaan että jos joulumerkillä varustettuna on, niin ei ole varmuutta, ennättääkö ennen joulua perille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:

Hyvä kysymys! En ainakaan postin sivuilta löydä tähän vastausta!

[/quote]

NO EI nakata....ja kerkeevät ihan hyvin perille vaikka vasta huomenna tai tiistaina veisi...siellä postilla on jokunen punanenkuori huomenna+ irtokortit ja muut ykkösen postit....et ei ne huomenna niitä kaikkia kortteja ehdi laittaa menemään vaan niitä aukastaan ja laitetaan menemään koko viikon ajan...

Juu haloo, heitetäänkö ne roskiin??!

Mä oon useana vuonna saamattomana laittanu kortit liian myöhään ja nimenomaan tolla 2. luokan merkillä ja aina on menny perille ajoissa. Tänä vuonna olin ajoissa!