Huomenna työhaastattelu...

  • Viestiketjun aloittaja iik
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Ne kysyy sulta että minkälaista on mielestäsi hyvä asiakaspalvelu, ja että minkälaisia hankalia asiakkaita sulla on tullut aikasemmissa työpaikoissa och samma på svenska.
No noista hankalista asiakkaista on kyllä kokemusta :D Toivottavasti menee hyvin..Mua harvoin jännittää haastattelut, mut nyt kyllä kädet tärisee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kai mä voin tässä samalla kysyä että minkälainen paikka Indiq Living on? En ole koskaan käynyt yhdessäkään liikkeessä. Toki nettisivuja oon selannut...
Lahteenko olet hakemassa? Samaa ilmoitusta katselin.
Mulla on myös tänään työhaastis toisaalla, jännittää |O
 
Ei kuitenkaan kannata puhua haastattelussa niistä kaikista kamalimmistakaan asiakkaista negatiiviseen sävyyn vaan todeta jotenkin neutraalisti että aina niistä on selvitty etkä ole sellainen ihminen joka jäisi muistelemaan ikäviä tapauksia. Ei nyt ehkä ihan tota sanamuotoa kannata käyttää, mutta ajatuksena.

Ja toiset puljut keskittyy vähemmän asiakaspalveluun kuin toiset, voihan olla ettei sulta edes kysytä noista. Mutta se että sua jännittää, kertoo ilmeisestikin siitä että tosissas haluat sen paikan, ja fiksut haastattelijat hoksaa senkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kai mä voin tässä samalla kysyä että minkälainen paikka Indiq Living on? En ole koskaan käynyt yhdessäkään liikkeessä. Toki nettisivuja oon selannut...
Lahteenko olet hakemassa? Samaa ilmoitusta katselin.
Mulla on myös tänään työhaastis toisaalla, jännittää |O
Ei oo Lahteen :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Ei kuitenkaan kannata puhua haastattelussa niistä kaikista kamalimmistakaan asiakkaista negatiiviseen sävyyn vaan todeta jotenkin neutraalisti että aina niistä on selvitty etkä ole sellainen ihminen joka jäisi muistelemaan ikäviä tapauksia. Ei nyt ehkä ihan tota sanamuotoa kannata käyttää, mutta ajatuksena.

Ja toiset puljut keskittyy vähemmän asiakaspalveluun kuin toiset, voihan olla ettei sulta edes kysytä noista. Mutta se että sua jännittää, kertoo ilmeisestikin siitä että tosissas haluat sen paikan, ja fiksut haastattelijat hoksaa senkin.
Kiitos, sultahan tuli hyviä neuvoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kai mä voin tässä samalla kysyä että minkälainen paikka Indiq Living on? En ole koskaan käynyt yhdessäkään liikkeessä. Toki nettisivuja oon selannut...
Lahteenko olet hakemassa? Samaa ilmoitusta katselin.
Mulla on myös tänään työhaastis toisaalla, jännittää |O
Ei oo Lahteen :)
Aijaa, tännekin haetaan :)
Tsemiä sulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille ja onnea muillekin haastatteluun! Lisää vinkkejä otetaan vastaan, mitä muuten kannattaa laittaa päälle? Mitä teillä muilla on ollut?
Mulla oli viimeksi vaaleansininen pitkähihainen kauluspaita ja tummansininen hame ja mustat sukkikset. Ihan "vahingossa" pukeuduin meidän puljun työvaatteiden väreihin :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille ja onnea muillekin haastatteluun! Lisää vinkkejä otetaan vastaan, mitä muuten kannattaa laittaa päälle? Mitä teillä muilla on ollut?
Mulla oli viimeksi vaaleansininen pitkähihainen kauluspaita ja tummansininen hame ja mustat sukkikset. Ihan "vahingossa" pukeuduin meidän puljun työvaatteiden väreihin :D
Haha :D Harmi ettei mulla taida olla mitään tuon firman väristä vaatekaapissa!
 
ap
Sellanen kysymys, että mitä mieltä olette farkuista työhaastattelussa? Ajattelin kyllä laittaa mustat housut, mutta käsittääkseni tuo on aika rento paikka... Taidan kyllä silti laittaa ne mustat housut. Hitto kun mulla ei ole oikein mitään sopivaa paitaa...
 
ap
hitto, mä laitan ne farkut! Mukavampi olla kun on mukavat vaatteet päällä! Voisinkohan laittaa mustan tunikamallisen paidan ja boleron siihen päälle? :)
täältä saa kyllä hyvin apua, kiitos!
 

Yhteistyössä